Kerroin sisarukselle suurimman salaisuuden ja hänen reaktionsa oli...
Hääh eihän toi ny mikään salaisuus ole? Eikö toi nytte oo illu ilmiselvää. Tosiaan kerroin hänelle että epäilen keskittymis häiriötä itselleni. Olen yrittänyt peitellä oirwita ilmeisesti tuloksetta. Olen ylpeä itsestäni, että uskalsin kertoa huolistani edes jollekkin, mutta en olisi odottanut tuollaista reaktiota miten hän on voinut huomata. Kertoi myös perustelut miksi hän epäilee ja oireet täsmäsivät juurikin niihin joita olen yrittänyt peitellä mv.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
ADD/ADHD?
Juu tarkoitin juurikin adhd/add
Miksi kerroit juuri veljelleso etkä vaikka vanhemmillesi? Oletko alaikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kerroit juuri veljelleso etkä vaikka vanhemmillesi? Oletko alaikäinen?
Jännittää vanhempien suhtautuminen asiaan. En yhtään osaa sanoa. Ja joo olen alaikäinen...
Montako kertaa tääkin pitää tänne spammata?
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa tääkin pitää tänne spammata?
Täytyy olihan tää jo toinen kerta.
Miten hän on voinut huomata vaikka olen erityisesti yrittänyt peitellä ettei kukaan huomaisi
ADHD-diagnoosiin kylläkin tarvitaan vanhempien ja sisarusten haastattelut, joten aika outoa jos he eivät ole tienneet mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
ADHD-diagnoosiin kylläkin tarvitaan vanhempien ja sisarusten haastattelut, joten aika outoa jos he eivät ole tienneet mistä on kyse.
Joo ei ole diagnoosia vaan epäilen itselleni sitä.
Niin en ole tosiaan puhunut vanhemmille ongelmistani ja vain yrittänyt peittää oireet koska häpesin niitä
No ei tuollaista asiaa oikein pysty salaamaan lähimmiltä perheenjäseniltä. Eikä sitä tarvitse salata.