Tapailen miestä, joka piikittelee - vitsailee kaikesta?
Jos menemme karaokeen, saan kuulla jälkikäteen vitsiä, etten osaa laulaa. Jos paitani on läpinäkyvä, kuulen tästä. Olen myös saanut kuulla, että minussa on sängyssä plussat ja miinukset. Mies raivostuu herkästi myös, eli kannattaako näistä sanoa, vai jättää tapailu hiljakseen?
Kommentit (36)
Ihana mies. Maailman paras mies. Aivan upea mies.
Suonensisäisiä huumeita ei pidä hyväksyä!
Kannattaa sanoa suoraan,kun jätät miehen.
Mitä ihmeen syytä olisi jatkaa tapailua tuollaisen kanssa?
Empä kattelis, se pitää sua kynnysmattona ja alistaa koko ajan. Lopeta suhde. Parempiakin on tai oot ilman.
Vierailija kirjoitti:
Jos jotenkin tarvitsee ttuilua ja ilkeilyä, siinä syy. Jotkut kokevat olevansa elementissään kynnysmattona ja luutturättinä. Heitäkin on.
Annat tulla vaan takaisin ihan samalla asenteella että on tuota sinun mäkätystä raskasta kuunnella ja että ei millään jaksa ees takaisin sanoa kun oot taas itse niin herkkähipiäinen ettet kestä samalla mitalla palautetta takaisin.
Voi olla että se juttu oli sitten siinä mutta se nyt taitaa olla vaan ajan kysymys muutenkin.
Joo jätä se. Nolo tyyppi. Siis vaan jätä, kunnolla. Laitat sille viestin että tää oli tässä ja sitten laitat estot. Tollaseen ei tarvitse tuhlata yhtään aikaansa.
No sinähän sen itse päätät. Haluatko tulla loppuikäsi haukutuksi ja pelätä raivoamista? Vai haluatko kunnollisen aikuisen parisuhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä v...un"tapailu" ?Nainen joka antaa jossain epämääräisessä"tapailussa" on h...ra. Tapailu kestää muutamat treffit, ei puhettakaan seksistä, sen jälkeen joko lähdetään eri teille tai aletaan seurustelemaan.
Mikä v..u siinä on, että aikuiset ihmiset"tapailevat"eivätkä sitoudu seurustelusuhteeseen. Jopa teinitkin seurustelevat eivätkä"tapaile"
Serkullani on 17v tyttö ja poika, kumpikin seurustelee eikä harrasta mitään v..un"tapailua"
Jaa a. Ja kun minä olin nuori niin 17 vuotias tyttö joka seurusteli oli l u m p p u ja poika oli hampuusi. Ei tuon ikäiset seurustele.
Ei se tuosta parane, parempi lopettaa ennemmin kuin myöhemmin. On olemassa mukaviakin miehiä, jotka eivät ilkeile.
Vierailija kirjoitti:
Ukko vaikuttaa mulkulta
Kuulostaa kiihottavalta.
Vähä palikan oloinen ukko, mutta makunsa kullakin naikkosella.
Jälkikäteen vitsailu ja naljailu on erittäin törppöä eikä mitään huumoria koskaan!
Jollei lopu välittömästi kun asiasta "keskustelet" niin sen pitäisi kyllä olla siinä!
M
Kuulostaa mun exältä. Jätä ja juokse.
Rupeat kettuilemaan äijälle takaisin ja muista pisteyttää ääneen myös hänen sänkykamaritaitonsa. Jos herra jotain ähisee siihen, sanot että "voi kultsi, ymmärsin että sinä pidät tälläisestä puheesta, kun itsekin sitä harrastat!"
Siinä sitten näet onko miehestä mihinkään. Joko ymmärtää yskän ja pyytää anteeksi sekä muuttaa tapansa, tai sitten ei, jolloin pistät poikki.
Voit sanoa, mutta JSSAP silti. Surkea itsetunto tuollaisilla miehillä.