Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lakimiehiä paikalla? Miten työllistyminen valmistumisen jälkeen?

Vierailija
17.10.2006 |

Aika vaikealta on näyttänyt, kun sivusta seuraan juuri valmistuneen työnhakua. Hakemuksia on lähetellyt. Auttaako auskultointi, paikka olisi ensi keväänä.

Kokemuksia olisi mukava kuulla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luotan siihen, että olen hyvä ja sopiva tyyppi sekä suuret ikäluokat jäävät väistämättä eläkkeelle.

Auskultointi ehdottomasti plussaa!

t. oikkari

Vierailija
2/12 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti auskultointi auttaa. Pääset kiinni työelämään. Tosin käräjäoikeuksistakin vähenee koko ajan paikat, joten ei sieltä välttämättä tärppää. Työnsaanti sinänsä jopa pk-seudulla ongelmallista. Veljeni vuosikurssilta yksi työllistyi kunnanjohjajaksi ja muut sitten hädissään ilmoittautuivat jatko-opiskelijoiksi tai hakivat lukemaan vaikka kauppatiedettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin tämä minua vaimona vähän huolettaa!

t. ap

Vierailija
4/12 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonut, että kannattaa mennä, vaikka se korvaus on niin onneton. Nyt hän on freelancerina hoidellut testementti yms. juttuja.

t. ap

Vierailija
5/12 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku monesti hankalaa, mutta kyllä se hakemus varmasti joskus menee oikeaan paikkaan!

Vierailija
6/12 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kuitenkin vielä plussaa monissa työpaikoissa. Vaikka tulot ovatkin melko pienet niin ehdottomasti sinne vaan jos saa paikan.

Sitäpaitsi se oli kokonaisuudessaan aivan hervottoman hauska vuosi :) totuus nimittäin on monessa tapauksessa tarua ihmeellisempää :)

t. VT

Vierailija
7/12 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
8/12 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta kannattaa mennä auskultoimaan. Et kai tosissasi kysy onko parempi olla työttömänä vai oman alan töissä?

Vierailija
9/12 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmänkin tämä minua vaimona vähän huolettaa!

t. ap

Onhan sinulla itselläsi ammatti? Kyllä mies varmasti osaa itse asiansa hoitaa - ainakin pitäisi kun ammattinsa puolesta muiden ihmisten asioita haluaisi ajaa.

Vierailija
10/12 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai teillä akateemisilla on orjatyölle tuollainen hieno sana kuin auskultointi. Kiva.

Vierailija
11/12 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Vanha ketju. Paljastui vanhaksi heti, kun huomasin tuon, että sujret ikäluokat jää kohta eläkkeelle ja paikkoja alkaa vapautua.

Vihdoin tuo hokema loppuu, kun ovat jo eläkkeellä.

Vierailija
12/12 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai teillä akateemisilla on orjatyölle tuollainen hieno sana kuin auskultointi. Kiva.

No oikeasti se on nykyään nimeltään tuomioistuinharjoittelu ja kyllähän siitä palkkaa tietysti maksetaan, ei niin hyvää palkkaa kuin lakimiehille yleensä mutta ihan säällistä kuitenkin.