Katsoin eilen kokonaisen jakson naked attractionista (englannin)
En tiedä miten pystyin, niin älyvapaata touhua ja ällöttävää kaikinpuolin. Mikään ei ole kuvottavampaa kuin aladton ihmisen ruho, ja nämä tarkastelee sitä oikein kolmessa osassa. Kaiken kruunaa se että nää huomionhakijat on tietysti ajelleet kaikki karvatkin veks, että varmaan näkyy viivat ja roikkopallit. Mikä tarve aikuisilla ihmosillä on ajella luontainen alapääkarva, tätä en voi ymmärtää, paljon normaalimman näköistä olisi että aikuisilla ois karvakolmio ja munakarvat, kuin niitä järkkyjä kanannahkaelimiä ja IHAN TELEVISIOSSA IHMISTEN AIKAAN.
Ihme ettei oikein levitellä.
Kuka tämmöstä paskaa haluaa katella? Tämä oli eka ja vika kerta kun itse katsoin. Vieläkin ällöttää.
Puhuivat myös vulvapieruista.
Kuvottava ohjelma kuvottaville.
Kommentit (37)
En ole sekstaillut lähes 10 vuoteen. Kun näin niitä rumia miesten ruttupääkikkeleitä, niin ei harmita enää yhtään.
Täytyy kyllä ihmetellä mihin tämä maailma on menossa. Enää ei puutu kuin joku ohjelma jossa t. petaan kilpailijoita.
On kyllä iljettävä ohjelmaformaatti, ja millaiset tanopäät siihen osallistuvat! Juontaja normalisoi ihmisten esineellistämistä, ja tilanne on täysin luonnon- ja järjenvastainen. Evoluution huipulla ollaan... :(
Siinä jaksossa josta joskus katsoin alun etsijä kertoi että tuli ohjelmaan koska oli törmännyt vain pelureihin ja halusi merkityksellisen ja vakavan suhteen. Just joo, sellainenhan löytyykin pelkän alastoman ruhon perusteella.
Katsoin yhden jakson, missä valitsija oli nainen ja kilpailijat miehiä. Kiinnitin huomiota siihen, että yhdellä miehistä oli huomattavan ison näköinen muna ja muilla sellainen tavallinen. Kuinka ollakaan, juuri tuo herra isomuna tuli valituksi ja kun naiselta kysyttiin syitä, niin sanallakaan ei maininnut tuosta, vaan jotain tyyliin vaikutti hauskalta tyypiltä jne. Oli siinä kotisohvalla naurussa pitelemistä.😀
Jatko oli sitten kuulemma mennyt vähän huonommin, oli kundi kuulemma ns. ghostannut naisen erojen treffien jälkeen. Ehkä munamiehellä oli vientiä!
Vierailija kirjoitti:
Katsoin yhden jakson, missä valitsija oli nainen ja kilpailijat miehiä. Kiinnitin huomiota siihen, että yhdellä miehistä oli huomattavan ison näköinen muna ja muilla sellainen tavallinen. Kuinka ollakaan, juuri tuo herra isomuna tuli valituksi ja kun naiselta kysyttiin syitä, niin sanallakaan ei maininnut tuosta, vaan jotain tyyliin vaikutti hauskalta tyypiltä jne. Oli siinä kotisohvalla naurussa pitelemistä.😀
Jatko oli sitten kuulemma mennyt vähän huonommin, oli kundi kuulemma ns. ghostannut naisen erojen treffien jälkeen. Ehkä munamiehellä oli vientiä!
Tuo toistuu monissa muissakin jaksoissa! Huvittavaa, että ohjelma joka on edistävinään meidän suhdettamme omaan kehoomme toimii niin, että lähes aina se perinteisiä ulkonäköihanteita vastaava valitaan. Esim. isomunaisin mies, isorintaisin nainen, jne. Harvoin ylipainoinen, lävistetty tms valitaan. Sama toistuu muidenkin maiden versioissa.
Mua harmittaa kun miehet ei näytä siinä kunnolla sitä takana olevaa aarettaan. Siis holea.
Siis mitä se kertoo ihmisestä, että ei kestä nähdä toista ihmistä alasti?
Monet eläimet on koko ajan alasti ja esittelee peppureikiään ja vehkeitään julkisesti.
Ehkä olisi teidänkin syytä katsoa kaikki nämä ohjelmat ja saada siedätystä ihmisvartalon inhoonne.
Joku on teidät pelotellut niitä inhoamaan.
Alastomuus on luonnollista. Ihmettelen että joku jaksaa siitä vielä tänä herran vuonna kaksituhattakaksikymmentäkaksi järkyttyä.
Ite olin iloisesti yllättynyt tästä ohjelmasta kun katsoin telkkaa parin vuoden tauon jälkeen ja näin tän. Jotenkin leppoisa ja rento fiilis, ja kaikki kauhean kannustavia.
Lisää tällaista. Ei kaikki ole aina niin vakavaa, mammat.
Tätä ohjelmaa katsottuani olen yllättynyt, miten rumia voi naisten alapäät olla. Vai johtuuko asia siitä, että lähinnä uimahallissa näen alastomia naisia ja heillä hyvin usein on karvoja slapäässään. Edes jonkun verran.
Ei siinä alastomuudessa ole mitään ongelmaa, mutta se karvojen ajelu kyllä ihmetyttää, kun järjestäen kaikilla on aina ihan kaikki alapääkarvat ajeltu pois. Näyttää rumalta omaan silmääni. Siisti karvakolmio häpykummulla on paljon esteettisempi.
N31 Bi
Mua ällöttää ohjelmassa naisten ajellut alapäät, se kun joiltain roikkuu sisemmät häppärit sieltä uloimpien välistä, tursottaa oikein kunnolla. Huh.
Vierailija kirjoitti:
En ole sekstaillut lähes 10 vuoteen. Kun näin niitä rumia miesten ruttupääkikkeleitä, niin ei harmita enää yhtään.
Ihan samat ajatukset. En muistanutkaan miten rumia penikset munineen on. 🤢
Mun mielestä on outoa pitää alastomuutta ja elimiä rumina, kun ihan normaaleja ovat. Mutta eri asia on sitten, miksi niitä pitää telkkarissa esitellä tai miksi joku katselee vaikka on vastenmielistä?
Vierailija kirjoitti:
Alastomuus on luonnollista. Ihmettelen että joku jaksaa siitä vielä tänä herran vuonna kaksituhattakaksikymmentäkaksi järkyttyä.
Joo, mutta tässä ohjelmassa juttuineen ei oo kyllä mitään "luonnollista". Ja nuo sukuelimetkin on nyljetty kananlihalle, antaa ihan vääristyneen kuvan.
Kelle tätä oikein tehdään.
Tuossa ohjelmassa on myös selvästi annettu ohjeet kehua henkilöä olipa hän kuinka karsea otus tahansa, mikä on sinänsä ihan okei, koska eihän mikään kiusaaminenkaan voisi tulla tietenkään kysymykseen, mutta joku raja...
Ihan sairas formaatti. Enkä ole mikään putitaani, mutta ihmisen arvostus vain laskee tämmöisen myötä.
Aina kun luulee ettei enää alemmas voi vajota, joutuu pettymään.
Joo, itse myös katsoin yhden jakson ja ihmettelin samaa.