Tapailen ihanaa miestä mutta...
Ongelmaksi on muodostunut miehen kaverit. Jos julkaisen instaan jotakin, niin miehen kaverit katsoo tarinan heti. Joka kerta.
Mies on joskus mustasukkainen, en halua antaa miehelle väärää kuvaa. En jaksa sitä jos kaverit roikkuvat koko ajan mukana, tiedän että he ovat kiinnostuneita asioistani. Jos on suhteessa niin onko pakko kaveerata kaikkien kanssa? Olen sellainen että tykkään välillä olla yksin. Mies on sosiaalinen ja itse en ole sellainen, ahdistun helposti uudessa seurassa. Saan kavereista päänsäryn.
Kommentit (11)
Miksi sitten jaat sinne mitään? Kai olet ollut tietoinen, että insta on julkinen media, sitä voivat katsoa niin tuo mies, hänen kaverinsa, kuka tahansa naapurin mummo tai setämies kuin jopa se tapailemasi mies väärällä nimellä. Kaikki eivät todellakaan ole siellä omilla nimillään. *itkunaurua*
Niin, aloituksen ydinhän on, että mies on mustasukkainen. Sitten vain naimisiin ja lapsia! Olkaa hyvät.
He haluavat tutustua ystävänsä uuteen naiseen ja olla ystävällisiä, esim huomioimalla. Voi toki kertoa miehelle, että haluat säilyttää irrallisuutesi hänen kavereista ja antaa heille tilaa olla ystäviä kuten tähänkin asti.
Onnea! Sehän on hyvä merkki että miehen kaverit on kiinnostuneita.
En jaksa sitä jos kaverit roikkuvat koko ajan mukana.
Minä en taas jaksa sitä, että tyttö- tai poikaystävät roikkuu koko ajan mukana.
Niin kuin monissa lauluissakin on opetettu kaikki sanat mitä tulee ennen mutta sanaa on turhaa mielistelyä. Totuus tulee mutta sanan jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Niin, aloituksen ydinhän on, että mies on mustasukkainen. Sitten vain naimisiin ja lapsia! Olkaa hyvät.
Voihan se olla, että mies haluaa pitää minut erillään omista kavereistaan. En ole nipottaja, enkä kyylä. Luotan kyllä mieheen.
Ap
Älä julkaise mitään, narsisti.