Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhin ohjelma, minkä olette milloinkaan katsoneet telkkarista? Onko jäänyt mieleen?

Vierailija
26.06.2022 |

Joskus tulee mieleen, että miksi minä tämän katsoin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ohjelma jossa seurattiin kaupan ostoshihnaa, jaksanut kääntää kanavaa kun ei ollut kaukosäädintä vieressä ja olin kipeä kovassa kuumeessa joten ei tehnyt mieli nousta ylös kun huimasi ja oksetti

Vierailija
2/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä yöchatit, joissa joku wannabe-julkkis yrittää arvuutella vähitellen paljastuvan kuvan sisältöä. Ja katsojat soittavat maksulliseen linjaan arvatakseen.

Onkohan niitä enää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjaa ristiin rastiin

Vierailija
4/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki joissa on kumihuuli-tissimissi ja teko-tarzan spiidoissa sukka housuissaan, olen läski, seikkailija-metsästäjät

ja mä vasta aloin luetella tv-ohjelmista, en niitä viitsi edes aloittaa kun taso on tämä-kukapaneeketäjamissä!

Vierailija
5/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suomalaiset tosi-TV ohjelmat aiheuttaa myötähäpeää.

Vierailija
6/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokkarille morsian. Katsoin kun kuitenkin kiinnosti kenet valitsee. Tunsin jotain myötähäpeää viimeisenä karsiutuneen Daisyn itkuista: "Miksi rakkaus sattuu niin paljon.."

Vierailija
7/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostoskanava

Vierailija
8/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilalle hemmotelluista amerikkalaisnuorista kertonut ohjelma. Joka jaksossa oli joku nuori, jolla oli tyyliin tonnin viikkoraha ja joka pistettiin kuukauden köyhäilykokemukselle. Harmi vain, että jaksot oli puolen tunnin mittaisia (mainoksineen, joten varsinaista ohjelma-aikaa ehkä 20min), joten ei siitä saanut paljoa mitään irti.

Vierailija
9/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokkarille morsian. Katsoin kun kuitenkin kiinnosti kenet valitsee. Tunsin jotain myötähäpeää viimeisenä karsiutuneen Daisyn itkuista: "Miksi rakkaus sattuu niin paljon.."

Aa, tää oli hyvä 😂 yhtä huono oli se sarja missä etsittiin sille räppärille morsianta, räppärillä seinäkello kaulassa 😄 Mikähän juttu sekin silloin mahtoi olla?

Vierailija
10/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

V#*run puhelimyyjä ja vielä 2 kautta! Ihan karseeta katsottavaa.. Ja pakko oli katsoa vähän lopusta kun The walking dead alkoi heti perään.

Vierailija
11/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanjuhlat

Miksi helevetissä toisten hauskan pitoa pitäisi katsoa, kun itse kyyhöttää sohvalla?

Vierailija
12/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen arpa pelishow:t.

Ihan hirveää ajantappoaikaa ja kun on katsonut sen kokonaan, niin tulee vatuttava olo, että hitsi kun olisin paremmin käyttänyt tämän ajan.

Vierailija
13/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostoskanava

Tämähän on ihan huippu! Todella hyvin tehtyjä. Eniten nautin kohtauksista, jossa näytetään miten elämä on hankalaa ilman uutta laitetta x. Sen ostamisen jälkeen elämä hymyilee, siihen on palannut värit ja koko perhe on onnellisena yhdessä.

Joskus aikoinaan nukahdin sohvalle ja kun heräsin, siellä oli Jaajo Linnanmaan vetämä Räsypokka. Pelaajat oli niin vaivaantuneita, että ihan pahaa teki.

Vierailija
14/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En  tiedä sanoiko joku tämän jo, kun en tiedä ohjelman nimeä, mutta sellainen, että juontaja puhuu ja yrittää saada ihmisiä arvaamaan sanaa, josta on annettu vain muutama kirjain. Siellä se juontaja sitten yrittää keksiä jotain sanottavaa, ja kukaan ei soita sinne, vaikka vastaus on usein ilmiselvä. Julmetun tylsä ohjelma.

Joskus olen tuota katsonut, kun olen odottanut huoltomiestä.

Vierailija
15/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLEn keskusteluohjelmat missä juontajat edustaa erittäin vahvasti tiettyä ideologiaa, muka riippumaton valtionkanava, just... Esim eloapinoiden protestia ihannoidaan, mutta kritisoidaan autoilijoiden protestia.

Vierailija
16/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän tauon jälkeen alkanut Bumtsibum.

Vierailija
17/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ohjelmista on nykyään ihan tuubaa, kanavasta riippumatta.

Vierailija
18/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aa, tää oli hyvä 😂 yhtä huono oli se sarja missä etsittiin sille räppärille morsianta, räppärillä seinäkello kaulassa 😄 Mikähän juttu sekin silloin mahtoi olla?

räppärillä seinäkello kaulassa

😂🤣😂👊🏻

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän