Köyhän ja kateellisen? loma
Ei varmaan pitäisi avata koko somea kun siellä on toinen toistaan hienompia etelänmatkoja ja kesämökkeilyä kauniissa maisemissa jne. Mä oon köyhä ja oon voinut viedä lapset lähipuistoon pelaamaan korista ja jätskille. Ei meillä oo mitään mökkiä tai varaa vuokrata sellaista, matkoista puhumattakaan. Tunnen meidän elämän niin mitättömäksi, ja ehkä kateuttakin kun en voi tarjota teineille samaa kuin muilla.
Kommentit (24)
Noi Ruuhkavuoden neuvontablogit on tosi huonoja. Kuka niitä kirjoittaa? Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kivahan se on niille kenellä on kaikkea erityistä ja mukavaa elämässä, ei se sinänsä oo multa pois. Mutta joku kateus tai pettymys omaan elämään niitä katsellessa nousee esiin. Niin omasta kuin myös noiden teinien puolesta. Ehkä tekisi hyvää antaa vaan olla koko somen. Ap
Tiedätkös kun some ei ole totta, kaikella ystävyydellä. Ihan tiedän läheltä esimerkin jossa kuvia hienosta hotellista ja aamupalasta hehkutusta. Tosiasia oli että kuvien laittaja ei voinut syödä siellä mitään koska pahat allergiat ja nukkumisesta ei tullut mitään koska lapset valvotti. Itse jotenkin haluan pitää elämän mahdollisimman aitona vaikka olisi sitten vaatimatonta muihin verrattuna. Tällä hetkellä olen pitkällä saikulla ja joka päivä on haaste. Oon myös yrittänyt keksiä teinille kivoja juttuja joista suurin osa on levinnyt käsiin kun pää ei vaan kestä. Just päätin että menen päivä kerrallaan, kävi miten kävi. Kauhea syyllisyys siitä että kohta teini on jo niin iso ettei halua enää kesällä tehdä mitään yhdessä ja pilaan sairastamalla nämä kesät häneltä ja itseltä. Anteeksi avautuminen ja toivon sulle tsemppiä!
Olen tälläisellä"ihanalla" perhelomalla. Postaan ihania kuvia someen. Oikeesti on ihan hirveetä tappelua ollut koko loma.
Ja sama pätee myös aikuisille. Miksi pitäis lomallekin buukata aikatauluja ja suorittamista? Ihaninta on olla kotona eikä tarvitse edes nousta sängystä jollei huvita. En jaksaisi pakkailla ja stressata onko sitä ja tätä ja mihin aikaan pitää olla siellä ja ehditäänkö sinne ja niin edelleen.
Loma on sitä kun ei tarvitse välittää kellon- eikä vuorokaudenajoista hevon habaneeroa.