Lomattomien valitusketju
Mulla ei ole kertaakaan elämässäni ollut "oikeaa" kesälomaa. Ottaa päähän kuunnella työkavereiden valitusta siitä, kuinka loma on väärään aikaan ja lomaa on liian vähän ja lomaan on liian kauan aikaa tai loma on loppu jne. Olispa itellä ees viikko.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ei oo lomaa, ku ei oo töitäkään.
Sama homma itse asias ympäri vuoden, jengi puhuu siitä mitä meinaa tehdä viikonloppuna mut mulle ne on kaks päivää muiden joukossa. Voin tehdä ihan koska vaan ihan mitä haluan, niin ei viikonloput tai juhlapyhät tunnu miltään.
Mulle niil on sen verran väliä, et pitää varautua ku Alkot ei oo auki.
Pelkkää lomaa ollut koko korona, siinä on saanut etätöissä tissutella valkkaria ja olla Teams-palavereissa ilman housuja, joten lopetahan se itku.
Mukavaa kun puolet suomalaisista on nyt lomalla ja itse joutuu koko kesän hikoilemaan töissä.
Ap
Mulla on ikuinen loma. Ollut jo vuosikymmeniä.
Minulla ei ole lomaa. Olen vapaajaksolla 8 viikkoa. Vuodessa näitä vapaajakosoja on 12 viikkoa ja jotkut näitä erehtyy kutsumaan lomaksi.
opettaja
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole lomaa. Olen vapaajaksolla 8 viikkoa. Vuodessa näitä vapaajakosoja on 12 viikkoa ja jotkut näitä erehtyy kutsumaan lomaksi.
opettaja
Vapaajaksolla ei tehdä töitä ja siltä ajalta saa palkkaa. Kuulostaa aivan lomailulta omaan korvaani..
Ap
Ei oo lomaa, ku ei oo töitäkään.
Sama homma itse asias ympäri vuoden, jengi puhuu siitä mitä meinaa tehdä viikonloppuna mut mulle ne on kaks päivää muiden joukossa. Voin tehdä ihan koska vaan ihan mitä haluan, niin ei viikonloput tai juhlapyhät tunnu miltään.