Meillä syödään tänään:
kasvissosekeittoa, jossa on paljon porkkanaa, 2 sipulia, kolme perunaa, pari valkosipulinkynttä, kasvisliemikuutio + pippuria.
Ei kermaa, ei juustoklönttiä, vain pari lusikallista raejuustoa valmiin keiton päälle.
Miltäs kuulostaa?
Kommentit (12)
Tosin raejuuston jättäisin itse pois, koska en siitä erityisemmin pidä :)
Itse tykkään ihan perus purjo-perunasosekeitosta.
Itse kuullotan vihannekset jotta niistä irtoaa enemmän makua ja lisään vihanneksiin palsternakkaa (antaa sellaisen " joulumaun" ). Ei tarvitse edes kasvisliemikuutiota.
Ehkä jotain yrttiä vielä lisäisin. Muulle perheelle oli turha tarjota. Tai mies saattais syödä alkukeittona, kunhan sais oikeeta ruokaa kanssa!
Laita vielä valkoisia papuja tomaattikastikkeessa ja vähän persiljaa ja basilikaa, nam!
Vierailija:
Laita vielä valkoisia papuja tomaattikastikkeessa ja vähän persiljaa ja basilikaa, nam!
Mies ei tosin koskisi pitkällä tikullakaan tuohon, mutta lasten herkkua se taas on! Muuta eivät söisikään..
Muksuille laitan kinkkuleivät lisäksi, itse syön vain reilun lautasellisen keittoa, ehkä santsaan..Se on siis niin hyvää ja kevyttä.. tosin ymmärrän, ettei kaikki tykkää.
T:ap
Meillä syödään kasviskeittoa kerran viikossa ja kaikki tykkää. (Eri keittoja eri viikoilla.)
minä olen näitä ylipainoisia, jotka selittelee läskejään hitaalla aineenvaihdunnalla ja ruuansulatuksella. Pitää hemmetti paikkansa, mä pärjään tällä sapuskalla huomiseen aamupäivään asti. Aamukahvit on saatava, mutta nälkä ei tule.
T:ap
Liian terveellistä ja liian mautonta