Miksi Suomella ei jo ole omia
Isojen poikien paukkuja???
Mitä me vielä odotamme?
Kommentit (13)
Odotetaan että Turkin johto sanoo ok, ei tarvitakkaan halpaa energiaa enää putinilta.
Eli saamme odottaa.
Venäjä tulisi karmit kaulassa tänne jos meillä olisi moisia.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä tulisi karmit kaulassa tänne jos meillä olisi moisia.
Eiku nimenomaan EI tulisi.
Mitä puoluetta pitää äänestää, että saadaan tännekin omat ydinaseet? Kristillisiä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä puoluetta pitää äänestää, että saadaan tännekin omat ydinaseet? Kristillisiä?
Todennäköisesti, Päiviä.
Suomi ei ole turvassa ilman omia ydinaseita, joten jotain tartteis tehdä, etenkin kun tuo nato näyttää noinkin epätodennäköiseltä.
Provoaloitus.
Tulee mieleen "Itse valtiaat"- sarjan jakso, jossa Keskustapuolue sai haltuunsa ydinaseen ja muutti nimensä Ydinkeskustaksi.
Väinämöinen luokan ydinkärjellä varustetut taktiset ydinaseet. Näistä ei puhuta julkisesti. Muistakaa sitten se.
Eiköhän Nato Suomesta vielä ydinasevarikon teje.
Assburger kirjoitti:
Provoaloitus.
Tulee mieleen "Itse valtiaat"- sarjan jakso, jossa Keskustapuolue sai haltuunsa ydinaseen ja muutti nimensä Ydinkeskustaksi.
Mistä ylimielinen suhtautuminen maanpuolustukseen?
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Provoaloitus.
En suhtaudu ylimielisesti maanpuolustukseen, mutta typerehtiminen ei ansaitse muuta kuin pilkkaa.
Ydinaseita ei tuosta vain hankita.
Kuka tahansa uutisia ja ajankohtaisohjelmia seurannut tietää sen.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Provoaloitus.
En suhtaudu ylimielisesti maanpuolustukseen, mutta typerehtiminen ei ansaitse muuta kuin pilkkaa.
Ydinaseita ei tuosta vain hankita.
Kuka tahansa uutisia ja ajankohtaisohjelmia seurannut tietää sen.
Pieniä askeleita siihen suuntaan voimme kai ottaa? Vai onko vihreä siirtymä sumentanut geopoliittisen realiteetin tunnistamisen?
Halpoja pizzoja ja kebab aterioita. Rohkeimmat jopa parturipalveluja.