Koirani kuoli ja tajusin
että olen täysin yksin.
Miten tästä eteenpäin. Nyt on pakka ihan levällään.
Kommentit (16)
Otan osaa. Ehkä sydämessäsi on tulevaisuudessa myös paikka toiselle hauvalle. Aikaahan se vie, itsellä kuoli kissa joka oli vierelläni lapsuudesta aikuisuuteen (11-30v).Kyllä meni vuosia että selvisin siitä.
Olisiko paras lohduttaja uusi pentu? Veisi ajatuksia pois menehtyneestä kaverista. <3
On tosi vaikeaa kun uskollinen ystävä kuolee. Sure rauhassa ja ehkä sitten myöhemmässä vaiheessa voit ajatella uuden koiran ottamista. Ei sen edellisen tilalle koska ei sitä tilaa voi toinen täyttää vaan ihan vain uuden ystävyyden alulle. 💜
Vierailija kirjoitti:
Olisiko paras lohduttaja uusi pentu? Veisi ajatuksia pois menehtyneestä kaverista. <3
Ei ei. Tätä tuskaa en halua kokea enää koskaan uudelleen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Haleja sulle
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä kanssa ihmettelen aina tuota, että pitäisi ottaa heti uusi. Itse menetin 20 vuotta kanssani eläneen kissan vuosi sitten. En halua kokea vastaavaa enää ikinä.
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMinä kanssa ihmettelen aina tuota, että pitäisi ottaa heti uusi. Itse menetin 20 vuotta kanssani eläneen kissan vuosi sitten. En halua kokea vastaavaa enää ikinä.
N31
20 vuotta rakkautta ja ystävyyttä on minun mielestäni jo ihan hyvä syy sietää isoa suruakim. Kukaan meistä ei tiedä päiviensä määrää, ja ilman rakkautta elämä on vain ankeaa selviytymistä.
Saman tajusin aikoinaan, kun vanhuutenkukin vuorolaan Misu-kissa, törppö kissa ja mötkö kissa,Tipi-kani kuolivat! Kuin peppi -kissa,jonka iso- mummo olin! Sinulle surutyössä jaksamisia.Se satuu aina ja isosti. Sen tietää vain lemmikin omistajat oli lemmikki mikä tahansa.
Olen ihan voimaton, raato.
Miten voi olla.
Ap
Ukrainassa on sota siellä kuolee ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Ukrainassa on sota siellä kuolee ihmisiä
Tiedetään. Kyllä heitäkin omat läheisensä surevat. Perheenjäsen on aina perheenjäsen. Monelle pyyteetön eläimen rakkaus on tärkeää, jopa ainoa ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMinä kanssa ihmettelen aina tuota, että pitäisi ottaa heti uusi. Itse menetin 20 vuotta kanssani eläneen kissan vuosi sitten. En halua kokea vastaavaa enää ikinä.
N31
Olisitko sitten mieluummin ollut ilman kissaasi kaikki nuo vuodet? Mitätöikö nyt kokemasi suru kaikki hyvät asiat joita lemmikkisi toi elämääsi?
💖