Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sovinistinen tyokaveri sanoi minua kaksin ollessamme naudaksi. Tekisi mieli valittaa jonnekin, mua alkaa toi asenne jo tosissaan nyppia!

Vierailija
17.10.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä nimittelytapahtumasta en ehkä mainitsisi muulle kuin nimittelijälle, lähinnä vastaisin samalla mitalla.

Mutta jos on yleistä, niin kerro toki esim työsuojelusta vastaavalle henkilölle. Kenenkään ei tarvi eikä pidä kuunnella jatkuvaa haukkumista, tai kestää alentuvaa kohtelua tai muutakaan ' piilovittuilua'

Vierailija
2/5 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pienenä varoituksen sanana, ja jos ei ala tepsiä niin marssit kuule vaan kertomaan asiasta. Tai miten olisi, muiden kuullen tällainen repla: ' Oottekos huomanneet, kuinka tämä ' harri' osaa makeilla kaikkien läsnäollessa, mutta on yksi piru kahden kesken? Eikö olekkin ällöttävää käytöstä?'

Oikeasti, älä jää kestämään tuota käytöstä. Sun ei tarvi sitä sietää. Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäyksenä " jos ei tuollainen nimittely ala loppumaan niin ilmoitan sinusta pomolle (tai mikä taho nyt ois paras) ja teen siitä lopun" . Hasta la vista, sonni!

Vierailija
4/5 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puututtava epäasialliseen kohteluun. Jos esimies ei tee mitään ota yhteyttä työsuojelupiiriin.

T. alan asiantuntija

Vierailija
5/5 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä itse teit kun kutsui sinua naudaksi? On tärkeää, että osaat sanoa sen häiritsevän tarpeeksi napakasti.