Yango vs lähitaxi
Teinpä tuossa eilen matkan ensimmäistä kertaa Yangolla. Olen aina suosinut lähitaxeja/ taxihelsinkiä yms, mutta herranjumala ne hinnat.
Sama matka maksoi yangolla puolet vähemmän. Maksoin 35€ kyydistä, kun lähitaxilla se olisi ollut yli 60€.
Millä perusteella hinnat voivat olla noin kovat? 60€ pääsee junalla jo kauas. Tukisin mieluusti suomalaista yrittäjää, mutta jos kyse on 50% kalliimmasta hinnasta niin sori vaan - ei ole varaa.
Kommentit (7)
Mietitkö yhtään miksi yangon hinta on niin alhainen? Mä en tiedä, mutta luotan enemmin paikalliseen yrittäjään.
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö yhtään miksi yangon hinta on niin alhainen? Mä en tiedä, mutta luotan enemmin paikalliseen yrittäjään.
En maksa tuplahintaa. Jos kyse on noin isosta hintaerosta. Millä noi korkeat maksut edes perustellaan?
Ap
Taksi Helsinki on hinnoitellut itsenä ihan pihalle. Käytän taksia tosi usein Helsingin keskustassa ja matkani ovat lyhyitä.
Taksi Helsingin käyttö loppui mulla seinään, kun olivat nostaneet minimitaksan yhdeksästä eurosta 12 euroon! Tämä tapahtui jo ennen hurjaa polttoaineen hinnan nousua viime syksynä (vai olisko ollut kesää).
Yango vie murto-osalla tuosta hinnasta.
Sori vaan kotimaiset taksireiskat, mut Yangon pojilla on palvelukin parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Taksi Helsinki on hinnoitellut itsenä ihan pihalle. Käytän taksia tosi usein Helsingin keskustassa ja matkani ovat lyhyitä.
Taksi Helsingin käyttö loppui mulla seinään, kun olivat nostaneet minimitaksan yhdeksästä eurosta 12 euroon! Tämä tapahtui jo ennen hurjaa polttoaineen hinnan nousua viime syksynä (vai olisko ollut kesää).
Yango vie murto-osalla tuosta hinnasta.
Sori vaan kotimaiset taksireiskat, mut Yangon pojilla on palvelukin parempaa.
Sama täällä! Joudun sairauden takia ottamaan välillä autottomana autokyydin joko kauppaan tai kaupasta kotiin. Tuollainen 1km matka. Taksi Helsingillä se maksaa 12 euroa, Yangolla halvimmillaan 2.9€, yleensä siihen 5€ pintaan.
Olen joutunut kahteen kertaan ottamaan kyydin kotoa Naistenklinikalle. Taksi Helsingillä matka maksoi 39€, Yangolla 14€.
Valitettavasti minun kuluttajana on valittava se, jonka edullisimmin saan. Yangon asiakaspalvelijat ovat kaikki olleet erinomaisia tähän mennessä.
Yangon käyttäjä rikastuttaa Venäjän sotakassaa.
Alle kuudellakympillä pääsee jo Ouluun junalla.