G: Mitä hajuvesiä sinulla on?
Mistä niistä oikeasti tykkäät ja mitä uusia haluaisit saada?
Minä omistan: Lancomen O'oui (ihan ok), Eternity (ihan ok), Versacen Bright Crystal (ihan ok), D&G Feminine (ihana).
Haluaisin: Nina Riccin Premier Jour ja Givenchyn Very Irresisteble. Molempia mulla on joskus ollut ja olen tykännyt paljon.
Kommentit (14)
Bvlgary, Issey Miyak LÈau de Issey, Chanel nro 5
Hugo Boss: Boss Woman, Hugo Woman ja Pure Purple. Hyvin riittää nämä enkä muita tällä hetkellä himoitse.
ja sit liuta muita joita en koskaan käytä. Mitään muuta en tällä hetkellä halua, jos haluaisin, menisin ja ostaisin sen.
Kenzon Flower (en enää hirveesti tykkää, mutta ei sitä paljoa olekaan)
Kenzon 7:15 am in Bali, tykkään, on uusin hankinta
Cacharelin Amor amor, tykkään.
Cliniquen Happy, tykkään.
Lisää en halua.
uusimmat hankinnat_
Stella by Stella McCartney I H A N A !
Guerlainin Insolence - huumaavan ihana.
Kestosuosikkini on Body Shopin White Musk, jota käytin vuosikausia yleistuoksuna.
Bossin Femme ja Guccin Envy. Molemmat ihania, varsinkin tuo Femme. Sitten mulla on Estee Lauderin Pleasures Delight, se on alkuinnostuksen jälkeen sittenkin vähän erikoinen, en kovin usein käytä.
Clinique Happy (tykkään)
Escada,Into The Blue(aivan mahtava) ja Sentiment(ihan kiva)
Davidoff Cool Water women (mahtava)
Joo, myönnetään, kohtuus olisi ihan suotavaa.....
Tällä hetkellä suosikkeja ovat
Gwen Stefanin L
Matthew Williamson
Kenneth Colen Black
de la Rentan Intrusion
TH.n True Star Gold
Dalin Sea&Sun
Ferragamon incanto charms
:) :)
Mutta ikuinen lemppari Chanelin Mademoiselle ja uusimpana Britney Spearsin tuoksut. Ne on ihan oikeasti erittäin hyviä. Pidän myös Stella McCartneyn kaikista tuoksuista.
Givenchyn Amarige (saa iloiselle, naiselliselle tuulelle), Clean (en paljon käytä), YSL:n Young, Sexy, Lovely (vähän persoonaton), Hermesin Caléche eau delicate (ihana) ja Chanelin Cristalle (tyylikäs).
Jos uuden hankkisin, ostaisin varmaan Diorin J'adoren.
Nina Ricci: Love in Paris
Lacoste: Touch of Pink
Ralph Lauren: Ralph Natural Spray
Estee Lauder: Pleasures exotic
JLO: Glow
Esprit: Horizon
Salvador Dali: Daliflor
ja lisäksi muutamia "halpis" hajuvesiä...
Lisää en tällä erää halua.
Mulla on:
- Kenzon Flower (kamala)
- Diorin Diorissimo (ihana kielon tuoksu) ja J'adore (ylellinen)
- Hugo Bossilta Boss Woman (muistuttaa 2000-luvun alusta, ihan ok), Hugo Woman (ok), Intense (talvituoksu) ja Deep Red (talvituoksu)
- DKNY:n Be Delicious (aivan ihana)
- Dieselin Fuel for Life (aivan kamala)
- Hilfigerin Tommy Girl (tulee niin vuosituhannen vaihde mieleen, nuorentava tuoksu siis) ja T Girl (huono)
Haluaisin Nina L'air du temps -tuoksun, mulla on ollu sitä joskus pienenä tyttönä, oli sillon ainaki ihana tuoksu.
Thierry Mugler Angel, Body Shop White mysk...
--------------------
Haluaisin:
ehkä uuden Chanel nro 5-pohja paistaa