Yksinäisten ja köyhien juhannuslanka 2022!!
Tänne kaikki kenellä ei ole "normaali" juhannus! Täällä saat valittaa yksinäisyyttä, köyhyyttä tai peruuntuneita kutsuja ;D Minä itse juon euron kaljaa tölkki toisensa perään ja syön grillimakkaraa yksin :D
Keksitään mitä köyhä voisi tehdä juhannuksena, kerätä pulloja? (Anteeks jos joku vetää herneet nenään, mut tällä köyhällä huumori auttaa jaksamaan :DD)
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Et ole kovin köyhä jos sulla on sentään kaljaa ja makkaraa! Mulla on pelkkää vettä ja puuroa :( Kiljua on kypsymässä sentään, huomenna maistan olisiko valmista.
Et ole kovin köyhä, jos sinulla on vettä ja puuroa. Minulla on vettä muttei puurohiutaleita. Onneksi on metsässä marjoja kypsymässä.
Mulla hsmmastikkuja hampaanväliin laittaa ja lihat tulee sieltä välistä jota rillata.
Vietän jo aika monetta juhannusta yksin, lapset on yleensä juhannuksena isällään. Söin makkaraa ja join hurjana kaksi kuivaa omenasiideriä. En ole köyhistä köyhin kun oli makkaraakin :D mutta velkaantunut olen ja se vähän painaa varsinkin nyt kesällä kun olisi kiva tehdäkin jotain. Ei köyhä voi tehdä juhannuksena muuta kuin maata sohvalla ja surffata netissä. Ehkä käydä kävelyllä tai jotain.
Köyhä en kai ole, mutta naista ei vaan näy eikä kuulu.
Kaikki muut on naistensa kanssa jossain :(
ei ole saunaa, eikä mökkiä. kävin kyllä tuttuja moikkaamas. sairastelun takia ankea juhannus.eniten tykkäisin saunoa ja uida rauhassa mut kaupungisssa vietän nyt aikaa.
Ei ole saunaa ei mökiä.Ei omistus asuntoa.Ihan vuokralla asun yksin. Kukan ei kaipaa minua.Ei maailman loppu.Minäkään en enää kaipaa ketään.
Et ole kovin köyhä jos sulla on sentään kaljaa ja makkaraa! Mulla on pelkkää vettä ja puuroa :( Kiljua on kypsymässä sentään, huomenna maistan olisiko valmista.