Olin tänään rannalla ja läheisellä viltillä mies meni makaamaan naisen päälle
Siis molemmat "uimapukineissa" ja mies meni puolisonsa(?) päälle makaamaan. Oonko nyt kukkahattu kun mielestäni tuo ei kuulu rannalle?:D
Kommentit (24)
Eipähän nainen pääse karkuun kun mies makaa naisen päällä.
Sinä soittaa poliisi ja ilmoittaa paheksunta.
AP on nyt jäänyt ajastaan jälkeen. Jopa paavi on puolustanut naisten oikeutta maata pumpattavana!
Hurjimmat mammat näyttää parittelussa koko emätinvarastuksensa esim. ravintolassa, mitäs se haittaa vaikka kaikki ympärillä näkisivät.
Reikää tuskinpa kiinnostaa parittelupaikkansa.
Kuulitko naisen antavan suostumusta? Kyseessä saattoi olla raiskaus!
Sallittua kyllä, mutta onko se kohteliasta? Miksei muita voi huomioida sen verran, että menee vähän sivummalle? Tykkäisitkö itse maata viereisellä matolla kun joku toisella matolla parittelee ja piereskelee? Maailmassa on muitakin kuin sinä ja sinun tuherosi.
Aikuiset ihmiset... Perse tarvitsee letkua, kun on puutteessa.
Sinä voit joko katsoa muualle tai mennä itse sinne vessaan makaamaan.
Ei haittaa omaan eikä muiden perseisiin lypsääntyminen eikä prööttäilyt.
Ex-pumpattavatäti
Eihän ap sanonut että ne olisi panneet?
Voi myös pussailla vain tolleen. Todennäköisesti siitä oli kyse.
Olen joskus aikoinaan tämän saman julkaissut. Yleisesti olen julkista parittelua puolustava, mutta ei rannalla missä ihmiset rupsahtaa!
Kerran rannalla söin kermaista pastaa kunnes vieressä nainen alkoi parittelemaan. Kamala puklunhaju, lupsutusääni ja ähinä vei kyllä ruokahalut tehokkaasti 🤮
Vierailija kirjoitti:
Sallittua kyllä, mutta onko se kohteliasta? Miksei muita voi huomioida sen verran, että menee vähän sivummalle? Tykkäisitkö itse maata viereisellä matolla kun joku toisella matolla parittelee ja piereskelee? Maailmassa on muitakin kuin sinä ja sinun tuherosi.
Onkohan sallittua?
Miksi sinä olisit tärkeämpi kuin tyttö ja hänen helppo emättimensä?
Suosittelen tämän ketjun kirjoittajille (tai ehkä kyseessä on yksi henkilö) lääkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Reikää tuskinpa kiinnostaa parittelupaikkansa.
Mutta onhan se nyt epähygieeninen paikka. Ei kukaan lettuaan rakastava muija vie rööriään hiekalle pumpattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset... Perse tarvitsee letkua, kun on puutteessa.
Sinä voit joko katsoa muualle tai mennä itse sinne vessaan makaamaan.
Miksi emättimet raahataan rannalle? Huutavat ja lotisevat vain. Ihminen sietää vain omaa emätintään.
Munkkiniemen rannalla nähtyä: nainen ratsasti miehen päällä, molemmilla housut jalassa; nainen vaihtoi uimahousut alushousuihin ja laittoi siteen paikoilleen.
Uimapuku päällä on laillista toimia noin. Jos olisivat riisuutuneet, olisit voinut soittaa poliisille.