Miehen käytöksestä
Olemme seurustelleet vakavasti ja nyt muuttamassa yhteen. Mietityttää vain että mies ei koskaan kehu, mutta sanoo kyllä jos unohdan tehdä jotain, esim juuston pöydälle ruokailun jälkeen. Ymmärrän että se häiritsee kun voihan se juusto mennä pilalle mutta voisi kyllä antaa myös positiivista palautetta. Itse sanon usein miehelle että hän on ihana, taitava yms mitä oikeastikin ajattelen. Jos nyt jo aika tuoreessa suhteessa on tämmöistä niin miten sitten myöhemmin?? Mies on sanonut ettei osaa kehua. No pitääkö tyytyä siihen? Mitä itse olisit mieltä asiasta?
Kommentit (10)
Johtuu kotikasvatuksesta ja luonteesta. Voi olla ettei muutu.
Siihen voi varmaan opetellakin, eikös, jos vain mies haluaa tehdä sinullekin hyvää? Aika itsekästä on, jos "ei osaa" toista kehua, jos on tehnyt jotain astetta isompaa.
Kuinka kauan olette seurustelleet? Kumpi teistä teki aloitteen yhteenmuutosta?
Christiiina kirjoitti:
Mies pyysi että muutan hänen luo. Ollaan seurusteltu 6kk. Ollaan ihan aikuisia jo, minä 45v ja mies 58v jos sillä nyt on mitään merkitystä asian kanssa. Ap
Noh meillä on ollut vähän samaa. Naljailu ja kritisointi loppui kun pari kertaa kunnolla ärähdin, kehumaan ei ole oppinut. Kyseessähän on oikein kultainen mies, joka antaa paljon hellyyttä, on tukenani joka tilanteessa ja hakisi vaikka kuun taivaalta, mutta onpahan vain sen verran jässikkä että pehmoisten puhuminen ei vaan millään onnistu. Kotoa nämä pääasiassa opitaan, ja käsittääkseni hän ei ole ennen mua ollut niin vakavassa suhteessa, jossa olisi oppinut toisenlaisia toimintamalleja.
Joka suhteessa täydellistä ihmistä ei kai olekaan, jotain vikoja on varmasti sinussakin ja kokonaiskuva ratkaisee. Pitäisin kyllä vähän epäilyttävänä miestä, joka kehuu vuolaasti ja makeilee liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu kotikasvatuksesta ja luonteesta. Voi olla ettei muutu.
Voi olla, että muuttuu. Pahemmaksi.
Rakastunut kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Mies pyysi että muutan hänen luo. Ollaan seurusteltu 6kk. Ollaan ihan aikuisia jo, minä 45v ja mies 58v jos sillä nyt on mitään merkitystä asian kanssa. Ap
Hahaa, vai että 45 ja 58 vuotiaita! Ajattelin, että ap olisi 21 ja poju 23 enintään. Selvä, pärjäilkää.
Ei kannata muuttaa yhteen. Mies ei tuohon ikään mennessä ole opetellut miten kehutaan eli joskus sanotaan jotain nättiä?!? Pahenee vain ajan kuluessa eli ne huomauttelut senkun lisääntyy! Eikö saa takapuoltaan itse ylös laittamaan sen hiton juuston sinne jääkaappiin?
Jo on!
Vierailija kirjoitti:
Siihen voi varmaan opetellakin, eikös, jos vain mies haluaa tehdä sinullekin hyvää? Aika itsekästä on, jos "ei osaa" toista kehua, jos on tehnyt jotain astetta isompaa.
Pelastin kerran ex-puolison lemmikin hengen, senkin tein väärin. Jos olisin tehnyt sen, kuten hänen mukaansa olisi pitänyt virallisten ohjeiden mukaan tehdä, olisi lemmikki kuollut varmasti.
Älä mene yhteen tuollaisen kanssa. Pahenee vaan koko ajan.