Pitäisikö alkaa panostamaan sähkökävelyyn?
Houkuttelis ostaa sähkölenkkarit mutta en vielä tiedä onko niistä mihinkään. Puntaroin mitä hyötyä niistä olisi tavallisiin verrattuna.
Kommentit (7)
Aina pieni tujaus vuorotellen kumpaankin jalkapohjaan, kun tossu osuu maahan, joten kyllä alkais tossu nousemaan tiiviiseen tahtiin. Suosittelen. Lenkkeily tehostuu varmasti ja aikaa säästyy kun 5km lenkki menee 20 minuutissa.
Sähkölaskut ja -verot teillä nousis, ei ainakaan kunto.
Mulle sähköinen sulkijalihas, painais kännykästä vaan pöntöllä nappia niin ei tarvis ähertää. Kännykkä on aina vessassa muutenkin mukana.
Oiskohan vielä jotain kivaa sähköllä toimivaa jutskaa kun kaikki näköjään pitää olla sähköavusteisia onnettomille reppanoille kun ei itse jakseta mitään.
Moni uteliaana kokeilee kaikenlaista tai on aivopesty kokeilemaan, joku mainos. Mutta säästyy rahat jos ei kokeile ja voihan tehdä vaan sellaisen lenkin kuin jaksaa. Panostaa tavallisiin lenkkareihin. Sähköä on kohta joka osassa ihmiskroppaa, jos ei rajoiteta itse sitä, on jo kännykät ja monet muut vempaimet. Tosin kulkuneuvona jos ajattelee, sitten joku sellainen josta ei saa sateessa sähköiskua, jos se hajoaa. Tekopyhänä kirjoitan, koska käytän usein kuulokkeita joissa kulkee myös sähkövirtaa, että ojasta allikkoon - hyvä antaa neuvoja tässä.
Mitkä ihmeen sähkölenkkarit? Myydäänkö nykyään tollasia?
Sähkörullaluistimet olisi kivat