Onko oikein mielestänne? [ parisuhdekysymys ]
Onko oikein mielestänne, että mun pitää maksaa puolet kaikista juhannuksenvieton kustannuksista, vaikka mennään naisen haluamiin juhliin ja naisen haluamalle paikkakunnalle, tapaamaan ihmisiä joita nainen haluaa tavata? En saanut lupaa mennä juhannusta vietttämään kaverieni kanssa.
Kommentit (28)
Aikuinen mies (eikä nainen) ei mitään lupia tarvitse viettääkseen haluamansa kaltaisen juhannuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä tuollaisia tossuja. Minun yksi tuttava on tuollainen. Aina kuvittelee, että nainen suuttuu kaikesta. Sitten todellisuus on sellainen, että nainen sanoo: "olisi kiva ollut mennä yhdessä, mutta jos sinua ei innosta, niin mene omien kavereiden kanssa.".
Myös jos naisystävänsä sanoo jotain yhtään painokkaammin, niin ottaa sen hirveänä riitaa, vaikka mies ei olisi edes sanonut omaa mielipidettä. Esimerkkinä tapaus jonka olin todistamassa:
m:"mennäänkö mökille, kun Seppo pyysi?"
n:"hyi, inhoan mökkejä, en todellakaan halua mennä."
m:"niin onhan siellä hyttysiä."
Sitten Sepolle mies kertoo, että kotona tuli ihan hirveä riita, kun hän halusi mennä mökille, eikä nainen suostu millään.Sama homma jo kolmannen naisen kanssa, jotkut ihmettelee, miksi niin mukava mies löytää aina niin riidanhaluisia ja kontrolloivia naisia :D
Mies vaan näkee sen jo ennalta että nainen aikoo loukkaantua koko ajan enemmän mitä enemmän mies puhuu järkeä naiselle. Eli parempi vaan olla hiljaa sitten ja kertoa kavereille, että nainen oli taas vetämässä psykokilarit.
Edelleen: Miksi se mies on psykokilareita saavan naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä tuollaisia tossuja. Minun yksi tuttava on tuollainen. Aina kuvittelee, että nainen suuttuu kaikesta. Sitten todellisuus on sellainen, että nainen sanoo: "olisi kiva ollut mennä yhdessä, mutta jos sinua ei innosta, niin mene omien kavereiden kanssa.".
Myös jos naisystävänsä sanoo jotain yhtään painokkaammin, niin ottaa sen hirveänä riitaa, vaikka mies ei olisi edes sanonut omaa mielipidettä. Esimerkkinä tapaus jonka olin todistamassa:
m:"mennäänkö mökille, kun Seppo pyysi?"
n:"hyi, inhoan mökkejä, en todellakaan halua mennä."
m:"niin onhan siellä hyttysiä."
Sitten Sepolle mies kertoo, että kotona tuli ihan hirveä riita, kun hän halusi mennä mökille, eikä nainen suostu millään.Sama homma jo kolmannen naisen kanssa, jotkut ihmettelee, miksi niin mukava mies löytää aina niin riidanhaluisia ja kontrolloivia naisia :D
Mies vaan näkee sen jo ennalta että nainen aikoo loukkaantua koko ajan enemmän mitä enemmän mies puhuu järkeä naiselle. Eli parempi vaan olla hiljaa sitten ja kertoa kavereille, että nainen oli taas vetämässä psykokilarit.
Niin varmaan, tunnen noita hänen entisiä naisystäviä ja jotenkin kummasti ne niiden nykyiset miehet käy omilla reissuillaan ja kehuu naisiaan kivoiksi. Sattumalta olivat kaikki vaan sille yhdelle psykoja...
Siis oletteko te samaa taloutta vai eri? Miksi sellainen järjestely että maksetaan kaikki puoliksi? Jos olette samassa taloudessa asuvia, niin se puolittelu on turhaa, kun talous on yhteinen. Ja jos ette ole, silloin sun ei tarvi lähteä mihinkään reissuun tai maksella mitään mitä et itse halua. Perheessä kaikki kulut on käytännössä yhteisiä, seurustelusuhteessa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvata selkäranka ja keskustelkaa, vaikka tulisi riitakin. Ehkä kannattaa miettiä onko tuo suhde terveellä pohjalla, jos nainen haluaa sinun olevan joojoo-mies.
Useimmat naiset ei kestä yhtään poikkipuolista sanaa mieheltä, ja vielä vähemmän naiseen itseensä kohdistuvaa arvostelua, eli suurin osa parisuhteessa olevista miehistä on joojoo-miehiä naisilleen.
Miksi sitä naista pitää ruveta kritisoimaan, kun keskustellaan aiheesta mitä tehdään juhannuksena? Ei ihme, että tuollaisella miehellä on vain huonoja parisuhteita.
Aikuinen, joka puhuu luvan saamisesta omien tekemistensä suhteen, ei vaikuta riittävän kypsältä päättämään myöskään omasta rahankäytöstään, joten kyllä - silloin teet tietenkin kuten huoltajasi/valvojasi määrää. Eri asia olisi, jos sinulla olisi oma tahto, mutta kun ei ole, niin on paras kun kuuntelet sinulle annettuja ohjeita ja käskyjä ja toimit niiden mukaan.
Miehenä sinun lähtökohtaisesti pitäisi kustantaa naisen elämä. T: kristitty
No niin, tulihan se oikea vastaus sieltä, seksin takia miehet suostuu mihin vaan.