Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen laittaa seinälleen koristelautasia??

Vierailija
19.08.2008 |

Tiedän ainoastaan mummoikäisiä (yli 65v) kenellä on näitä virityksiä seinällään.

Mutta siis millainen ihminen näitä kerää? Ikä, koulutus, työ (ihan mitä tahansa taustatietoa).. En voi nimittäin ymmärtää :) :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOinen on 30+ kirjastoinhoitaja eli akateeminen koulutus ja asuu isohkossa kaupungissa (kotoisin pienemmästä kaupungista, mutta sukulaisia on maallakin) ja enin osa niistä lautasista on kai peräisin joltain rakkaalta sukulaiselta, jota hän muistelee niiden lautasten kautta.

Toinen taas on vähän vaille kolmikymppinen merkonomi toimistosihteeri. Hänen mielestään lautaset ovat söpö vitsi.

Vierailija
2/7 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vanhoja arabian koristelautasia. Niillä on suuri tunnearvo ja muutenkin sopivat keittiön tyyliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka on saanut koristelautaset lahjaksi ja jonka mielestä niillä on suuri tunnearvo. Sellainen, joka ei kysy sisustusvinkkejä av:lta. Ikää on 28 ja AMK-koulutus ja esimiesasemassa (nyt äitiysvapaalla).

Vierailija
4/7 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seinälautasia, olen 33-vuotias kahden lapsen äiti, akateeminen koulutus. Mitä muuta haluat tietää?

Vierailija
5/7 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma, että joku ihmettelee, kun kysyn, miten lautasia voi kiinnittää seinälle =)

Kyllä minäkin ihmettelen, ja sen takia kysyinkin kiinnitystavasta, koska ajatus ei todellakaan ole ennen minua koskettanut millään tavalla. Nyt vain kävi niin, että keski-ikäisyys näyttää tuovan tullessaan lapsuusmuistot ja ihmeellisen himon kerätä lapsuudesta tuttuja mummuni aikaisia tavaroita, jotkä äitini on joskus heittänyt pois. Olen mökille kerännyt parisenkymmentä esinettä, osa antiikkia. Näistä yksi on vanhaan Arabian astiastoon kuuluva lautanen, joka saa minut hyvälle mielelle. Kokonainen astiasto maksaa yhden antiikkikauppiaan mukaan noin 2500 €, joten taidan kerätä vain muutaman muistoksi niiltä ajoilta, kun olin mummuni hoidossa ja näitä astioita käytettiin.

Millainen ihminen sitten olen? Keski-ikäinen, korkeakoulututkinto, perheellinen, oma koti hyvin moderni, ei tosiaan lautasia seinällä.

Vierailija
6/7 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kpl Arabian mustavalkoisia 60-luvun lautasia keittiössä. Sopivat loistavasti meidän pähkinän/mustan/valkoisen sävyiseen keittiöön. En kyllä keräile niitä yhtään sen enempää, vaikka tiedän että sitä sarjaa on enemmänkin.

Olen 40, akateeminen, logistiikka-ala. Ne kyllä riippui jo mun edellisessäkin keittiössä, sain ne sukulaistädiltä kun olin n. 25 v.

Vierailija
7/7 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki lomamatkoilta tuodut lautaset ovat kammottavia,mutta kukin tyylillään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä