Fazerin Omar-suklaa?
Hitsi vieköön.. Luin täältä kyseisestä suklaasta jo viime viikolla, mutta en löydä sitä kaupoista. Onko urbaani legenda vai todella olemassa ? ;)
Kommentit (16)
Täällä (Lohjalla) ei vaan ollut Cittarissa..
Fazerin Omar-suklaa, kuten Lontoo rae -suklaa tai Marianne-suklaa. Eli suklaalevy, jonka seassa Omaria..
Onneksi vältin kiusauksen ostaa. Mun mielestä siinä luki, että uusi fazer kermatoffee suklaa!
NAM!
Ei Omar ole suklaata vaan pussissa myytävä, paperipäällysteinen, pehmeä kermakaramelli.
ainakin ja on tosi hyvää! Suosittelen!
en tosin tykkää kauheasti Omareista ja suklaastakin Marabou on parempaa, mutta söihän tuota ;) Silti se Lontoonrae-suklaa on ihan ykkönen Fazerin suklaista!
kermaista... aah nami nami nami... Lidl myy ainakin
Lidl on mainostanut sitä jo viime viikolla.
Ihan hyvää mutta ei yhtään omarmaista. Pettymys
Liidelistä löytyi pk-seudulla... Tulossa muihinkin kauppoihin tässä syksyn mittaan...
Omarit kovia kikkaroita suklaan joukossa. Jotain ylivanhoja jämäpaloja/lattialla kierineitä kikkaroita paiskattu suklaan sekaan.... ei vakuuttanut, ainakaan minua.
tuntien kertoa, että mistään vanhoista lattialla kierineistä paloista ei todellakaan ole kyse.
Mielestäni Omarit ja Fazerin sininen ovat hyviä erillään toisistaan. Keskenään antoivat sellaisen himolihottavan meiningin ainakin minulle. Menee jo siis vähän överiksi.
NAMI! Täytyy ostaa uudelleenkin, oli sen verran hyvää... Ne kermakaramellipalat oli hyviä kun suklaa suli ensin suuhun ja nämä herkkupalat jäi viimeiseksi.
lidlistä ostin sunnuntaina. hyvää on!
Ei Omar ole suklaata vaan pussissa myytävä, paperipäällysteinen, pehmeä kermakaramelli.