Nyt loppu juominen sanoi Jamppa Tuominen
Tänään ihmiset vasta aloittaa ryypiskelyn ja minä olen jo kulautellut juhannusviinani. Kärvistelen kämpässäni ja syön pinaattilettuja. Meneehän se juhannus näinkin.
Kommentit (19)
Olishan tässä vielä pari tuntia aikaa polkasta Alkoon. Ei vaan jaksaisi pyöräillä eikä taksiakaan kehtaa tilata.
Itse meinasin eilen käydä kaupassa ostamassa kaljaa, mutta en ostanutkaan. Nyt on hyvä olo. Mutta haenko tänään, jää nähtäväksi. Ehkä otan vain pyörän ja vettä ja käyn lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vielä viiniä jäljellä. Alkoholi ei sovi minulle, lamaannuttaa ja vaivun itsesääliin. Lisäksi turvottaa.
Vesi on hyvää.
Raittiuslupaus loppukesälle paitsi tuo viini pitää juoda loppuun kun ei se säily avattuna
Viini pitää juoda välittömästi tai siihen tulee lasin maku!
Vierailija kirjoitti:
Olishan tässä vielä pari tuntia aikaa polkasta Alkoon. Ei vaan jaksaisi pyöräillä eikä taksiakaan kehtaa tilata.
Mikä vätys! Se pyöräily antaa muuten vain lisää energiaa tuollaiselle vätykselle, ei vie sitä niin kuin luulet.
Mä join eilen kaljaa. Yliarvostettua. Ostin vielä samalla auton joka pitäisi hakea junalla. Eipä kolota kaljahsmmasta. Sauna kaljat otan en muuta. Mökille siis.
Vierailija kirjoitti:
Haista sinä paska!
Pakko haistaa, kun sieltä päin tuulee. 💩
Älä muuta virja, sanoi Irwin ja Kirka.
Nyt loppu Tuominen, sanoi liika juominen.
Vaihda viiniharrastus verkkareihin - liikkumisesta saa paremmat kiksit!
Lähe völjyyn, niin ei mee perä öljyyn.
Vierailija kirjoitti:
Älä muuta virka, sanoi Irwin ja Kirka.
Itse en käytä alkoholia.Syy joudun yksin olemaan Juhannus? Pitäisi hakee kivenäisvettä kotiin. Kun helle.Onneki kauppamatka edes takaisin kävellen vain 1h.Mietin uskaltautuisiko yksin Linnamäen juhannustanssit? Ilmasta!Metro matkat vaan maksaa ja vaihto ratikaan siirolla ?
Katse kirkas, askel vakaa, jaloviina tahdin takaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä muuta virja, sanoi Irwin ja Kirka.
Tuota en ollut kuullutkaat. Oletko sinä tätä: Vitut sano Vatanen, taas meni satanen.
Haen ruokakaupasta litran tölkin 5% sangriaa, kasipakin keppanaa, lipittelen niitä istun rivarin suojaisalla terassilla löhötuolissa ja luen kirjaa, välillä keitän uudet perunat, ihanaa :)
Jointti huulessa olo on kuin pyöräily myötätuulessa. Kun bongi soi ei itkeä saa. Kun bongi soi en itkeä tahtoisikaan. Ylleni taivaat teet tähtineen. Jointti ja taas löytyi elämän pointti.
Täällä vielä viiniä jäljellä. Alkoholi ei sovi minulle, lamaannuttaa ja vaivun itsesääliin. Lisäksi turvottaa.
Vesi on hyvää.
Raittiuslupaus loppukesälle paitsi tuo viini pitää juoda loppuun kun ei se säily avattuna