Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verenpaineiden alaspäin heittelyt?

17.10.2006 |

Yleensähän raskausaikana paineet tahtovat nousta, mutta entä jos käykin toisinpäin? Onko kenellekään tullut paineiden huononemista? Itsellä loppukolmannes menossa ja verenpaineet saattavat tippua alas hetkittäin rajustikin. Lääkärin mukaan se on normaalia eikä syytä huoleen.

Kommentit (2)

1/2 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paineet ollu jotain 130/80 (keskiarvo kaikista) ja yhen kerran mittasi muka vaan 128/66... ja sitä hieman ihmettelin et miten toi alapaine oli niin matala, kun " pahimmillaan" se on ollu 87 mut ei se mulle ainakaan sanonu et ois mitään outoo.. ja ton tuloksen 128/66 teki sillä vanhalla pumpattavalla verenpaine mittarilla eli ei sillä electronisella laitteella...

Vierailija
2/2 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paineet laskenu tasaisesti koko ajan, nyt rv 24+ ja mittailen randomina omalla mittarilla, äsken just 86/57. Ei siis normaalista alas rajusti vaan tasaisesti alhaalla koko aika. Ei niille mitään voi, syön runsaasti suolaa (lakritsi ja salmiakkikin auttaa mutta ne on niin pahaa etten pysty syömään) ja yritän pärjätä. Vauvalle ei alhaisista paineista ole kullemma haittaa, näin on sanottu minullekin neuvolassa, mutta äidin jaksamista ne kyllä verottaa. Itse ainakin vietän tylsiä päiviä sohvalla maaten enkä jaksa tehdä mitään.. Mulla vielä hb siellä 100-110 hujakoilla lisäraudasta huolimatta, eli ei happikaan aina tunnu riittävän. Muten olis ihan jees ellei esikoinen olis melkoisen vilkas eikä äiti aina oikein jaksa elää siinä vauhdissa mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla