Mälsää! Mun silmänilo meni leikkaamaan tukkansa! ;D
Työkaverilla (mies) oli ennen IHANA tukka, sellainen kauttaaltaan noin 5 cm pitkä ja vahalla sekaisin pörrötetty. Nyt se on mennyt leikkaamaan parin millin siilin. HÖH!!!! Tekisi mieli mennä sanomaan miehelle, että senkin hölmö kun leikkasit, ketä mä nyt katselen... :D
Kommentit (4)
Vierailija:
Miksi ihmeessä pitää kuolata vieraan perään? Juuri noin ne pettämiset alkaa! Miltä tuntuisi jos oma mies katselisi vieraita naisia?
En todellakaan " kuolaa" tyypin perään, vaan ihailin hänen tukkaansa (jota ei enää ole...). Eikä minua haittaa yhtään, jos/kun mies katselee toisia naisia. Harmitonta huviahan se on, ei kaikesta pidä vetää nappia ihan niin syvälle nekkuun. Relax! :)
ap
Vierailija:
Miksi ihmeessä pitää kuolata vieraan perään? Juuri noin ne pettämiset alkaa! Miltä tuntuisi jos oma mies katselisi vieraita naisia?
Mut älä sano, että karu letti (niinkuin mie yhdelle asiakkaalle sanoin) Tarkoitus oli positiivisessa mielessä.. mut jätkä ei jummartanut. Pyysin anteeksi ja nyt naureskellaan aina kun nähdään ;)