Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mälsää! Mun silmänilo meni leikkaamaan tukkansa! ;D

Vierailija
17.10.2006 |

Työkaverilla (mies) oli ennen IHANA tukka, sellainen kauttaaltaan noin 5 cm pitkä ja vahalla sekaisin pörrötetty. Nyt se on mennyt leikkaamaan parin millin siilin. HÖH!!!! Tekisi mieli mennä sanomaan miehelle, että senkin hölmö kun leikkasit, ketä mä nyt katselen... :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitää kuolata vieraan perään? Juuri noin ne pettämiset alkaa! Miltä tuntuisi jos oma mies katselisi vieraita naisia?

Vierailija
2/4 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi ihmeessä pitää kuolata vieraan perään? Juuri noin ne pettämiset alkaa! Miltä tuntuisi jos oma mies katselisi vieraita naisia?

En todellakaan " kuolaa" tyypin perään, vaan ihailin hänen tukkaansa (jota ei enää ole...). Eikä minua haittaa yhtään, jos/kun mies katselee toisia naisia. Harmitonta huviahan se on, ei kaikesta pidä vetää nappia ihan niin syvälle nekkuun. Relax! :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
4/4 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut älä sano, että karu letti (niinkuin mie yhdelle asiakkaalle sanoin) Tarkoitus oli positiivisessa mielessä.. mut jätkä ei jummartanut. Pyysin anteeksi ja nyt naureskellaan aina kun nähdään ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme