Harmituspino. Mikä ottaa aivoon juuri nyt?
Kommentit (21)
Ihana mies, jonka tapasin viime viikonloppuna ei ole ottanut yhteyttä. Kolahti ja luulin, että häneenkin. Mutta ei kai sitten. Harmittaa.
Se, että tänään oli sytostaattien antopäivä ja tiedän että sunnuntaina estolääkkeen vaikutuksen lakattua hikoilen peiton läpimäräksi ja olen niin väsynyt että nukkuisin mielelläni vaikka koko päivän.
Kaverit laittelevat wa-ryhmässämme juhannustoivotuksia perheidensä ja puolisoidensa kanssa 🙁
Pitää varmaan mykistää pariksi päiväksi koko ryhmä.
Se, että koko juhannukseksi sääennuste on luvannut hienoja kelejä - ja minulla on töitä koko juhannus.
Aviopuoliso, joka kuppaa mun rahat.
Vierailija kirjoitti:
Se, että tänään oli sytostaattien antopäivä ja tiedän että sunnuntaina estolääkkeen vaikutuksen lakattua hikoilen peiton läpimäräksi ja olen niin väsynyt että nukkuisin mielelläni vaikka koko päivän.
Tuttu tunne. Minä sain viimeiset sytot uuden vuoden aattona. Nyt tuntuu ihmeelliseltä verrattuna viime kesään kun en olekaan väsynyt, hikinen ja voimaton . Tätä normaaliutta ei osaisi arvostaa ellei olisi kokenut toisenlaistakin.
Kun putin ei uskalla hyökätä suomeen
Tytär 18v sairasyellu koko viikon eiksilti ole päässyt lääkäriin eilen otettiin nielunäyte streptokokin tai mikä lie tutkimiseksi, mutta ei ne tulokset ehtineet tulla ennen jussia ja nyt on sitten terkkari kiinni ma asti ja himpään kaupunkiin pöivystykseen eivät huoli ellei ole pää kainalossa, jos sittenkään.
Miksi meillä AINA tulee jotain sairautta tällai juhlapyhien aikaan, että kaikki huipentujust siihen ajankohtaan ku vaikea päästä hoitoon, viimeksi jouluaattona.. Joulu meni sitten siihen että tytär pli sairaalassa hammaslääkärijonossa ja minä kotona huolissani.
Viime kesäkuussa vuosi diyten paisu minulla yhtäkkiä pää ja toinen koipi, juuri tähän aikaa.. Sitä rnnen tyttäremunuaistulehdus ja kiidettiin taksilla sairaalaan.. En jatka enempää. Ihan ihme touhua olla viime vuodet, ei voi enää kuin nauraa.. 😂 Tai sit ei. Mitä seuraavaksi.
Juu ja sori, kommentistani ei saanut paljon selvää, oli niin täynnä virheitä ja vaikutan kahjolta.. Mutta niin olenkin, että ei sen puoleen, niin rasittunut olen jotenkin jo näihin vastoinkäymisiin ja huoliin. Tossa vain muutama huolien katkeamattomasta virrasta.
12
Eipä juuri mikään isompi kismitä. Yksinäistä kaupunkijuhannusta vietän...järkyttävän ummetuksen, vatsakipujen ja ilmavaivojen säestämänä. Kiitos IBS:n...
Oma elämä, joka junnaa paikoillaan, näin juhannuksenakin. Yksinäisyys ja eristyneisyys painaa.
Se, etten saanut tänään enempää syntymäpäiväonnitteluja. . Odotin niitä tulevan Facebookin kautta, mutta eipä tullut yhtään.
Kotiin jäin kun lapset vei auton ja mökin
Rakastuminen mieheen joka ei kykene parisuhteeseen. Sodan uhka pelottaa. Lähimmäisen loppuvaiheen syöpä.
Piti olla ison porukan juhannus suvun mökillä Saimaalla. Perheetön veljeni on ollut siellä jo pari päivää ja tänään viestitteli, että Koronaa näyttää kotitesti.
Luonnollista kai olisi, että jos kunto antaa myöten, veli ajelisi kotiin ja muu porukka saapuisi juhannusta viettämään, mutta eikös suvun matamit ehdottaneet ja keskenään hyväksyneet sen, että veli jatkaa potemista mökillä ja yrittää parantua. Ja kaikki muut keksivät nyt jotain muuta.
Jos joku asianosaisista tämän viestin lukee, niin tietävät kyllä mistä ja keistä on kyse, mutta olkoon sitten niin.
Se että neljä tonnia opintolainaa piti kestää koko vuosi, mutta nyt on jo mennyt lähes kokonaan. Suuret suunnitelmat meni ihan päin vittua ja olen yhä työtön. En saa enskuussa latiakaan rahaa kelalta koska laina ja satunnaiset palkkatulot.. puolessavälissä tulee muutama satku joilla maksaa vuokra. Juhannusta vietän töissä jotta sais edes tuon vuokra rahan jostain.. Loputon suo tämä opiskelu. Vielä pitäisi yli vuosi jaksaa köyhyyttä.
Ei mikän harmita vaikka juhanukseni sama paskaa kuin arkeni.Yksin ,yksin ja yksin.se siitä!