Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa nyt joku näiden liivimittojen kanssa

Vierailija
23.06.2022 |

Jos rinnan alta on 75 cm ja rinnan päältä 89 cm, niin mikä koko se noista on?
Yleensä olen ostanut 75 B, mutta tässä katson, että olis 75 F. Ei kai nyt sentään? Luenko väärin noita taulukoita?
https://www.bonprix.fi/asiakaspalvelu/koko-opas#alusvaatteet-uima-asut

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/10 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mätää antaa aina vaan 75 d tai dd olipa rinnan päältä mitä vaan ja rinnan alta 75/80

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain tuolla laskurilla 75 D.

Mutta osaako joku tulkata tuon linkin taulukoita? Onko se noilla luvuilla oikeasti 75 F?

-ap

Vierailija
4/10 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta osaako joku tulkata tuon linkin taulukoita? Onko se noilla luvuilla oikeasti 75 F?

-ap

mitoillasi ainakin minä sain 70D tulokseksi lumingerien laskurista

Vierailija
5/10 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Joo niin olikin. Mutta se kyllä kuulostaa tiukalta, kun tuo 75 cm on aika napakka mitta.

Vierailija
6/10 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Joo niin olikin. Mutta se kyllä kuulostaa tiukalta, kun tuo 75 cm on aika napakka mitta.

Liivit on venyvää materiaalia, toisin kuin mittanauha.

Vierailija
7/10 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Niin, mutta lähinnä mua nyt kiinnostaa tuon linkin tulkkaus. Ja siinä, jos siis käsitin oikein, mitat 73-77 menevät ympärysmitta 75:een ja mitat 87-89 F-kuppiin. Kuulostaa vaan hurjalta eli siksi halusin tietää luenko oikein taulukkoa.

Vierailija
8/10 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on täysin mahdoton tehtävä, sillä vain sinä itse tunnet nahoissasi, mikä on sopiva ympärysmitta ja näet peilistä, mikä on sopiva kuppikoko.

Kannattaa sovittaa hyvin ennakkoluulottomasti eri kokoja, sillä eri valmistajilla on erilaiset koot, ja eri malleissakin voi olla eri koko sopiva. On myös "imartelevia" mitoituksia, eli kuppikoot ovat oikeasti paljon pienempiä kuin mitä kirjain osoittaa.

Kai sinä sitä taulukkoa oikein luet, mutta viittaa siihen, että ehkä se on juuri edellä mainittu erikoinen mitoitus.

Vierailija
9/10 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Niin, mutta lähinnä mua nyt kiinnostaa tuon linkin tulkkaus. Ja siinä, jos siis käsitin oikein, mitat 73-77 menevät ympärysmitta 75:een ja mitat 87-89 F-kuppiin. Kuulostaa vaan hurjalta eli siksi halusin tietää luenko oikein taulukkoa.

Nuo ekan linkin taulukon on ihan luokattoman huonoja. Toisessa taulukossa katsoit ekaa riviä, ja siinä tosiaan 89 cm on F-kupin kohdalla, mutta se onkin F-kuppi, jos rinnan alla mitta on 65 cm.

Sun pitää katsoa kolmas rivi, jos haluat ostaa liivit alamitalla 75 cm. Ja silloin sun kuppi on B.

Mutta mä en kyllä noilla mitoilla suosittelisi 75-liivejä, 70 on sulle oikeampi koko.

Silloin katsotaan toinen rivi ja kooksi tulee 70D. Sama kuin Lumingerien laskurilla. Ole hyvä.

Vierailija
10/10 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Nuo ekan linkin taulukon on ihan luokattoman huonoja. Toisessa taulukossa katsoit ekaa riviä, ja siinä tosiaan 89 cm on F-kupin kohdalla, mutta se onkin F-kuppi, jos rinnan alla mitta on 65 cm.

Sun pitää katsoa kolmas rivi, jos haluat ostaa liivit alamitalla 75 cm. Ja silloin sun kuppi on B.

Mutta mä en kyllä noilla mitoilla suosittelisi 75-liivejä, 70 on sulle oikeampi koko.

Silloin katsotaan toinen rivi ja kooksi tulee 70D. Sama kuin Lumingerien laskurilla. Ole hyvä.

Kiitos!