Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Siis ihanko oikeasti joillain on joko sosiaalisesti vilkas tai ujo lapsi?
17.10.2006 |
Minun lapsessani ainakin on kumpaakin käyttäytymismallia. Riippuen onko lapsi tutussa vai oudossa seurassa. Käyttäytymiseen vaikuttaa myös se, onko lapsi väsynyt vai virkeä.
Ihme kategoriointia taas tänään. :oO
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei juuri vaikuta väsymykset, tai se, että ollaanko tutussa, vai vieraassa paikassa.
Kuopus ei ole läheskään yhtä avoin, mutta ei hänkään mikään ujo ole.