Muita jotka lukevat päivittäin Murha.infoa?
Kerro mistä tapauksista luet ja mitkä eritoten kiinnostavat? Itseä kiinnostaa kadonneet henkilöt. Mainitsisin erityisesti Raisa Räisäsen tapauksen.
Kommentit (34)
Kirjoittelen myös. Bodom ja Tulilahti kiinnostavat...
Tulin kirjoittamaan, että luin ennen kadonneita, ajankohtaisia, selvittämättömiä kotimaisia ja ulkomaisia tappoja/murhia, mutta en lue enää, koska taso mennyt luokattomaksi viime vuosina. Kaiken maailman trollit pilasi palstan kokonaan. Kadonneita käyn enää katsomassa, niitäkin hyvin hyvin harvakseltaan.
Minä luen vanhoja keskusteluja. Kadonneita ja löytyneitä, mitkä siirtyneet henkirikoksiin. Karmea on se Karkkilassa? surmattu nuori nainen joka lähti tapaamaan nettituttua. Tässä keskustelussa kirjoittelee myös mur.haajan äiti. Hyvin mielenkiintoista.
Toinen käsittämätön juttu on, missä taxikuski s.urmasi nuoren naisen, kielsi tietysti kaiken, mutta taxin kamera oli tallentanut rais.kauksen ja m.urhan.
Myös muita mielenkiintoisia keskusteluja on, varsinkin ne joissa itse tekijä päässyt ääneen.
Tykkään lukea kadonneiden mutta löydettyjen pitkiä ketjuja. Kerralla kaikki sivut, niistä muodostuu kokonainen tarina. Käyn siellä ehkä kerran kuussa, koska minua ei tosiaan kiinnosta yksittäiset uudet viestit.
Katson sillon, jos muut mediat vaikenee tekijän nimestä, niin sieltä löytää, kuka oli kyseessä.
Luen ainostaan oman paikkakunnan henkirikoksista. Äkkiä saa tietää tekijän ja tekotavat ennen kuin ne mediassa julkaistaan :D
Yritän löytää minfosta tietoja kun poliisi pimittää rikoksen tekijän taustan.
Lukekaapa Dyatlovin solan arvoituksesta siellä palstalla. Mielenkiintoinen tapaus.
Päivittäin rikoksia ja väkivaltaa?? Juuh ei kiitos, niitä tulee jo joka tuutista ihan tarpeeksi. Joskus muistaessa tuolla tulee käytyä pyörimässä, ja toki jos on joku tilanne päällä, jos tulee joku päivänpolttava keissi niin toki käyn seuraamassa keskustelua.
Mulla on ihan rutiinina selata päivittäin tietyt jutut. Kadonneet on ihan ykkönen (ei ole ollut pitkään aikaan mitään uutta) ja seuraan myös Ulvilaa. Odotan Kuolemannaakan kommentteja. Luin hänen kirjoittamansa kirjan heti kun se julkaistiin. Tästä lienee jo muutama vuosi. Sitten selvittämättömät, erityisesti JSM. sen jälkeen muitakin ihan tilanteen mukaan. Olen lukenut näitä jo vuosia... Alkoi aikoinaan Bodomin oikeuskäsittelyn aikana.
Luen, saa enemmän tietoa jutuista mitä lehdissä kirjoitetaan ja esim henkirikoksissa tuntuu usein olevan tekijä tiedossa, todisteet ei vaan riitä.
Käyn joka päivä m-infossa! Yleensä selaan uusimmat ketjut ja nostot.
Luin kirjan 8 x murha ja sen pohjalta tarkastelin niitä caseja.
Eilen illalla. Luin henkirikokset kotimaa- palstan loppua (39.s?) ja siellä oli paljon parisuhdemurhia Jokusen tunsinkin.
Vasta luin sen ketjun, jossa ex-nainen ystävättärensä kanssa tappoi ex-miehensä julmasti. Poltti talon bensalla. Kamalat aka.
Mielestäni on tärkeää että keskustellaan ja kommentoidaan esimerkiksi juuri kadonneiden tapauksista. Ei tiedä vaikka joskus jollain välähtäisi ja voisi vaikka auttaa tutkimuksia... Eri ihmisillä erilaisia näkökulmia ja ajatuksia ja niitä on mielenkiintoista lukea. Ratkaisu on aina tuolla jossain.
Ei viitsi aina käydä kun ne pari äärisuvaitsevaista seinähullua jankkaa ja valehtelee, vähättelee ja puhuu täyttä psssskaa.
Se oli mielenkiintoinen case kun se yksi nimimerkki osoittautui siksi henkilöksi joka puukotti Tampereella, oliko Tesomalla, miehen ja sitten aikojen päästä meni itse ilmoittautumaan poliisiautolle. Nimimerkki oli aikansa pois palstalta ja palasi pohtimaan muita murhia parin vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Lukekaapa Dyatlovin solan arvoituksesta siellä palstalla. Mielenkiintoinen tapaus.
Täälläkin pitkä ketju https://www.vauva.fi/keskustelu/2870806/nyt-kaikki-salapoliisit-selitta…
Kun valtamedia vaikenee, minfossa käy kuhina.
~Vanha viidakon sanonta
Luin Ukrainan sodasta, mutta hankalaa kun oli liian innokkaita Venäjän trolleja.
Vierailija kirjoitti:
Päivittäin rikoksia ja väkivaltaa?? Juuh ei kiitos, niitä tulee jo joka tuutista ihan tarpeeksi. Joskus muistaessa tuolla tulee käytyä pyörimässä, ja toki jos on joku tilanne päällä, jos tulee joku päivänpolttava keissi niin toki käyn seuraamassa keskustelua.
Sama. Harmi vaan että enää siellä ei edes nämä päivänpolttavat ketjut ole keskustelua siitä itse tapahtuneesta vaan jankutusta tai toisten nokittelua jostain aiheen vierestä. Ja tätä voi olla sivukaupalla ja itse tapahtuneesta ei muuta kuin avaus ja ehkä pari viestiä.
Jotenkin enää ei edes jaksa mennä sinne kun tietää, että vaikka ajankohtaisissa näkyisi aiheesta ketju jossa on useampikin sivu, niin silti sen läpi kahlaamalla ei itse tapahtuneesta tiedä edelleenkään mitään mitä ei jo lehdistä olisi lukenut vaan on tuhlannut aikaansa ihan turhaan.
Se mikä lie "annaanna" etenkin on oikein kunnon palstanpaskoja. Ilmeisesti jokin palkollinen kun sitä joutavaa sepustusta on aikaa tuottaa sinne tuohon tahtia. Itse rikokset ei sitä tunnu kiinnostavan lainkaan vaan ainoastaan muiden keskustelun häiriköinti.
En päivittäin, mutta säännöllisesti.
Kiinnostaa kaikki ajankohtaiset. Vanhoja katselen satunnaisesti.