Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää! Minun, toimitusjohtajan, 18-vuotias tyttäreni, saattaa olla kiinnostunut yhden työntekijämme samanikäisestä pojasta!

Vierailija
22.06.2022 |

Tyttäreni totesi minun kuullen tuosta pojasta, että poika on hänen mielestään kivannäköinen. Minä sanoin tyttärelleni, että et ollenkaan katsele sitä poikaa sillä silmällä! Joo, saattaa olla kivannäköinen, mutta ei ole sopiva poikaystävä tyttärelleni. Me olemme kuitenkin korkeampaa sosiaaliluokkaa kuin he, joten sellainen poika ei ole sopiva minun tyttärelleni.

Tyttäreni tulee ymmärtää etsiä poikaystävää ja tulevaa miestä mm. toisten menestyvien työnantajien pojista. Esim. yritysjohtajien pojista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee sit naimisiin sellaisen säätyläisen kanssa, jota ei rakasta lainkaan- erohan siitä sikiää.

Vierailija
2/8 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska satu, keksi parempia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi huono.

Joskus provot lähtevät lentoon, mutta tämä on säälittävä.

Vierailija
4/8 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sen sinun työntekijän puoliso saattaa olla vaikka minkälaista yläluokkaa, mistäpä sinä sen tiiät

Vierailija
5/8 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea toimari osaisi muotoilla otsikon paremmin.-10/5

Vierailija
6/8 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono edes vitsiksi.

Mutta ehkä tämä oli ensimmäisesi ja harjoittelu tekee mestarin.

Vierailija
7/8 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääteriaksi voisi sopia tämä perinteinen eteläpohjalainen pitoruoka:

FRETTIPAISTI

Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan. Lado palaset uunipataan ja ripottele päälle suolaa ja mustapippuria.

Kuori neljä porkkanaa ja leikkaa ne renkaiksi ja kaksi sipulia pieniksi lohkoiksi. Lisää muutama pieni pala palsternakkaa Lisää porkkana-, palsternakka- ja sipulipalat pataan. Kaada lihojen päälle vettä niin että ne peittyvät.

Laita pata 200 asteiseen uuniin ja anna olla siellä noin 2 tuntia, laske lämpöä tämän jälkeen 180 asteeseen ja hauduta kannen alla 1,5-2 tuntia.

Kun liha alkaa irrota luista, lisää runsas desilitra kermaa ja sekoittele. Laita vielä 150 asteeseen ja anna olla noin 45 min.

Vierailija
8/8 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissatusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi