Mikä olisi kohtuullinen palkka häiden lapsiparkin hoitajalle?
Hoitajalla ei tule olemaan vastuuta lapsista (vaan vanhemmilla), työnkuvaan kuuluu ainoastaan lasten viihdyttäminen. lapsia n.15.
Hoitaja saa syödä saman hääaterian kuin muutkin. Hoitaja on 26-vuotias, joten ei enää mikään teini. Mikä olisi kohtuullinen tuntipalkka?
Kommentit (43)
Jossa oli lapsille leluja ja videot pyörivät koko ajan. Ei siellä erikseen ollut ihmistä joka lapsia olisi vahtinut. Jokainen vanhempi teki itse päätöksen, onko lapsi niin vanha, että voi jo yksi katsoa filmiä tai leikkiä leluilla. Pienemmät olivat hääjuhlassa mukana tai toinen vanhempi välillä lapsen kanssa huoneessa. Ja lapsilla oma ruoka, joten viihtyivät kyllä syömässä ihan vanhempien kanssa. Isommat veivät annoksensa videoiden ääreen. Toimi erittäin hyvin ja lapset olivat omien vanhempiensa vastuulla. Illan kähmässä lapsiperheet menivät koteihinsa tai vietiin isovanhempien luo. Ihme häitä, jos vanhemmat toikkaroivat humalassa. En itse ole tuollaista tuttavapiirissä koskaan päässyt todistamaan. Että tällainen ehdotus olisi lastenhuoneesta, eikä tarvii kellekkään palkkaa maksaa eikä vastuuta jakaa.
joko kunnollinen lastenhoito tai ei sitä ollenkaan, eihän vanhemmat voi tietää, että hoitaja on joku hupakko, jos sellainen on kerrran paikalle palkattu. Jos tekee, tekee kunnolla
aivan vieras hoitaja niin sehän on työsuhde ja siitä maksetaan TES:n mukainen palkka, joten hoidat kai kaikki muutkin byrokraattiset hommat kuntoon eli verotus yms. ja varmaan se hoitajakin näin ollen omat asiansa hoitaa. Jos taas kyseessä on tuttava, niin eihän hän palkkaa vaadikkaan, kuvittelisin. Törkeää jos pallkkaa ottaa. Meidän tuttavissa ja ystävissä ainakin tehdään puolin sun toisin palveluksia ja sellaisia lastenhoitajia löytyy, jotka ihan ilokseen toisten lasten perään katsovat tilaisuudessa kuin tilaisuudessa. Vaivanpalkaksi voi jotain maksaa tai muistaa jotenkin muutoin. Eikä kukaan vanhempi varmasti jätä ja luota lastaan vahtimatta viideksi tunniksi ihan vieraan hoitoon, en ainakaan minä niin ole tehnyt vaikka kuinka on lapsiparkit olleet. Ja voihan vieraat itse kustantaa parkkinsa lapsille oman tunnon mukaan. Vähemmästäkin maksetaan, kuten auton parkkeeraamisesta.