Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helteellä ei jaksa tehdä ruokaa, näin varauduin

Vierailija
22.06.2022 |

Tein ison kasan jauhelihapihvejä, kypsensin broilerin paistileikkeitä, leivoin leipää, ostin kreikkalaista jugurttia ja tein viiliä. Pari pakettia Wilhelmiäkin ostin ja paljon kananmunia. Ja tietty jäätelöä.

Nyt tarttee ostaa vain kasviksia lisäksi ja perunoita, jos mieli tekee.
Ruokaa ei tartte laittaa eikä hellaa lämmittää muuten kuin perunoitten ja kananmunien keittoon ja senkin voi tehdä vaikka yöllä.

Olen yksineläjä, joten tämä ratkaisu ei sovi perheellisille. Joten heidän on turha alkaa vinkua =)

Hyviä kesähelteitä teille kaikille!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti, samaa sulle! Olet hyvin suunnitellut, arvostan.

Vierailija
2/13 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Helteellä en jaksa tehdä ruokaa". En ymmärrä tuota tarvetta yleistää omat kokemuksensa koskemaan kaikkia ihmisiä. Mitä tuosta viestisi sisällöstä olisi muka menetetty, jos olisit puhunut totuudenmukaisesti itsestäsi, etkä totuudenvastaisesti kaikista ihmisistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lihava olet

Vierailija
4/13 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään ruoan laitosta ja leipomisesta niin paljon, että ei sillä ole koskaan ollut mitään väliä paljonko ulkona on lämmintä. Mutta hyvä jos sulle toimii :)

Vierailija
5/13 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Helteellä en jaksa tehdä ruokaa". En ymmärrä tuota tarvetta yleistää omat kokemuksensa koskemaan kaikkia ihmisiä. Mitä tuosta viestisi sisällöstä olisi muka menetetty, jos olisit puhunut totuudenmukaisesti itsestäsi, etkä totuudenvastaisesti kaikista ihmisistä?

Ei sun tarvii hermostua. Tällä palstalla kun aina vingutaan, että helteellä ei jaksa ruokaa laittaa.

Ota rennosti tämän palstan viesteistä huolimatta.

Vierailija
6/13 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas tykkään ruoan laitosta ja leipomisesta niin paljon, että ei sillä ole koskaan ollut mitään väliä paljonko ulkona on lämmintä. Mutta hyvä jos sulle toimii :)

Eikö se ole hyvä asia, ettemme ole toistemme klooneja?

Vierailija
7/13 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmää papusalaattia, sopivaa helteellä.

Vierailija
8/13 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina pakasteessa jotain, itse tehtyä tai muuta. En ole innokas ruoanlaittaja joten silloin tällöin teen isomman satsin pakkaseen. Syön helteellä usein esim mansikoita pelkästään. Minulla ei myöskään ole perhettä joten ei ole niin väliä mitä ja milloin syö. Hauskaa kesää.

Vierailija
9/13 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina pakasteessa jotain, itse tehtyä tai muuta. En ole innokas ruoanlaittaja joten silloin tällöin teen isomman satsin pakkaseen. Syön helteellä usein esim mansikoita pelkästään. Minulla ei myöskään ole perhettä joten ei ole niin väliä mitä ja milloin syö. Hauskaa kesää.

Näin mäkin (ap) teen aina, mutta nyt panostin tuon helteen vuoksi etukäteen. Mulla on kyllä sinusta poiketen väliä, mitä syön.

Vierailija
10/13 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kotona sisällä helteillä jopa 35 astetta lämmintä. Siinä ei hellaa laiteta päälle edes minuutiksi 😬.

Vierailija
11/13 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kotona sisällä helteillä jopa 35 astetta lämmintä. Siinä ei hellaa laiteta päälle edes minuutiksi 😬.

Jaa siellä on tulipalovaara? Kannattaisi harkita uutta hellaa.

Vierailija
12/13 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli viime viikolla 35-39 astetta, ne päivät meni lepäillessä ja ulkoilmaa vältellessä. Edes Woltista ei saanut ruokaa kuin ihan lähimmistä ravintoloista, koska eivät voineet vaatia kuskeja työskentelmään tuollaisessa kuumuudessa.

Söin siis erilaisia hedelmiä, viinirypäleitä, vesimelonia, jäätelöä, sipsejä, leipää ja salaattia 😅. Hyvin pärjäsin ilman yhtäkään lämmintä ruokaa. Ai niin - tortilloja tein niin että lämmitin lätyn, juustoa ja tölkkipapuja mikrossa. Päälle tulista salsaa ja hyvin upposi sekin kahdessa minuutissa kokkaamatta tehty ruoka.

Vierailija
13/13 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa siellä on tulipalovaara? Kannattaisi harkita uutta hellaa.

En ymmärrä vastaustasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä