Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ulkonäöllisesti viallinen nainen saada kumppania?

Vierailija
22.06.2022 |

Kasvoni poikkeavat hieman keskiverrosta ja ovat hieman epäsymmetriset. Mistä/miten/millä lisätoimenpiteillä voisin saada kumppanin? Miten mun pitää kompensoida kasvonpiirteitä muilla ominaisuuksilla?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile Puhoksesta tai Kontulan ostarilta.

Kuis? Siellä on myös kranttua porukkaa liikkeellä. Suomalaiset miehet ovat hyvin, hyvin laatutietoisia ja vaativia.

Ap

Vierailija
22/25 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen ihmisen kasvot ovat epäsymmetriset, toisilla enemmän kuin toisilla. Omasta kropasta löytyy lisäksi raskausarpia ja leikkausarpia, ja muutakin epäesteettistä. Jos nuo ei kelpaa, niin sitten olen mieluummin yksin.

Olen ollutkin monta vuotta yksin, myös teininä. Vanhojen tansseissa lukiossa olin viimeisiä, jotka saivat tanssiparin (tuolloinkin ajattelin, että ulkonäkö oli syynä). Harmittaa, kun koko juttu on varmaankin aika pienestä kiinni kuitenkin. En vain tiedä itsekään, mistä kiikastaa. Jotain en vain tajua tai näe itse oikein. Mutta jos olisin ns. perusnätti, jostain olisi siunaantunut kumppani ilman sen kummempaa miettimistä tai harmittelua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään mikään kedon kaunein kukkanen, kun löytyy naamasta huomiota herättävän iso nenä. Muut kasvonpiirteeni vielä korostavat sitä entisestään. Kroppakin aika löysä, ylimääräistä vyötäröllä ja lyhyehköt paksut selluliittijalat. Mutta jotenkin sain melko hyvännäköisen miehen kuitenkin.

Vierailija
24/25 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimmat tuntemani naiset ovat sinkkuja, eli ei ole aina kiinni ulkonäöstä.

Vierailija
25/25 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulta on ennenkin kysytty, että miksi haluat nimenomaan ulkonäkökeskeisen kumppanin? Et tee mitään sellaisella kumppanilla. Jokaisen ulkonäkö varisee viimeistään iän myötä, siinä vaiheessa toivot että olisit etsinyt kumppania, jolle ulkonäkö ei ole keskeinen arvo.

Oletan ja otaksun, että KAIKKI ovat ulkonäkökeskeisiä ja vielä pahemmin kuin itse olen.

Ap

Mutta jos kaikki ovat ulkonäkökeskeisiä, miksi haluat miehen? Vaikka ulkonäkösi olisi huippulaatua, ei suhteenne kestäisi kovin monta vuotta vaan mies jättää sinut sitten kun vanhenet ja huippulaatuinen ulkonäkösi rapistuu. Miksi siis haikailet miestä ollenkaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi