Onko täällä jollain mökki mutta mökillä todella pieni tontti?
Kommentit (24)
Meidän mökkitontti on 2000m2. Mun mielestä mökkitontiksi todella pieni, kun naapurit on näköetäisyydellä.
Kyllä mökkitontti pitää olla sen verran iso, ettei ole naapureita näkyvissä. Koko mökin tärkein asia.
Meidän mökkitontti on 6 ha ja lähiin mökkinaapuri 800m päässä.
vaan mites, kun naapuri rakentaa vastarannalle. siinä ei auta isokaan tontti.
puhekin kuuluu salmen yli kirjoitti:
No meillä on ainoa näkyvä naapuri lammen toisella puolella kilometrin päässä, mutta sillä mökillä on erittiän harvoin ketään.
-4-
Meillä oli joo.
Oli kiva niin kauan, kun ei haluttu hoitaa pihaa. Oli tosi helppo ja näppärä. Mutta sitten kaipasimme nimenomaan pihalle tilaa ja vaihdoimme isompaan.
Vierailija kirjoitti:
No meillä on ainoa näkyvä naapuri lammen toisella puolella kilometrin päässä, mutta sillä mökillä on erittiän harvoin ketään.
-4-
Sinulle on käynyt onnellisesti. Itse olen joutunut luopumaan mökillä käymisestä vastarannan melskauksen takia. Etsin luonnonrauhaa rentoutumiseen, toiset vaan huutaa tai huudattavat musiikkia.
No olisit sitten ostanut sen vastarannan mökkitontin.
Vierailija kirjoitti:
No olisit sitten ostanut sen vastarannan mökkitontin.
Olisinkin, mutta ei ole ollut myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Meillä mökkitontti on 23 hehtaaria ja rantaviivaa 1200m. Lähin naapuri on 3km päässä.
Onko tämä saari tai niemi? Luulisi, että olisi kaavoitettu mökkejä tiheämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-4-Sinulle on käynyt onnellisesti. Itse olen joutunut luopumaan mökillä käymisestä vastarannan melskauksen takia. Etsin luonnonrauhaa rentoutumiseen, toiset vaan huutaa tai huudattavat musiikkia.
Saa vinkata mistä löytyy sitä luonnonrauhaa, jossa ei ole hanhia, lokkeja, punkkeja, käärmeitä, sinilevää, moottoriveneitä ja jettejä.
Minulle kelpaisi pieni mökki isolla tontilla. Enimmäkseen mökillä on puuhailua ulkosalla.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi pieni mökki isolla tontilla. Enimmäkseen mökillä on puuhailua ulkosalla.
Mitä puuhailua?
On joo, siirtolapuutarhamökki. Myös mökki on siten aika pieni. Mitä haluaisit tietää?
Meillä on aika pieni tontti, mutta se ei haittaa. metsää on kyllä siinä ympärillä riittämiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä puuhailua?
Auringonottoa :D Sitten tietysti uimista, pelaamista, kesäkeittiöön kuuluvat asiat, marjastusta, sienestystä, pihan rakentelua ja yleistä luonnon tarkkailua.
Minulla on oma saari, ei suuren suuri eikä pienen pieni. Eipä ole tonttinaapureita.
On niin pieni tontti, että kun kumartuu, niin perse osuu naapurin ikkunaan.
Tarkoittanet jotain siirtolapuutarhaa? Joo, onneksi ei.