++++++++ENSIKOIDEN TIISTAI 17.10.+++++++++
Kommentit (31)
Voi ei, Titi-uu ei noin saisi käydä kenellekään! Oikein suuri lohtu ja tsempityshali (((((halaa)))))
Masu voimia ja tsemppiä myös sinulle! ((((halaa))))
Niinalla on jännät paikat toivotavasti täti pysyy loitolla bdbdbdbd.
Lisbet: toivottavasti tjottailu tuottaa tulosta!!
Dajm: on noi miehen järkkäämät yllätykset kyllä enemän harvinaisuus kuin tapa! Onneksi edes välillä yllättää =)
Hyvä homma että kilppari arvosi ovat ok. Ei muuta kuin ++++++++++pölläytystä sinne päin!
Pingu: tiedän tunteen noita pessimisti kausia riittää täälläkin tasaisin väliajoin. Hymyä huuleen kyllä se oma nyytti sieltä vielä tulee(uskottava on)! Piinailu on kohta alkamassa++++++++++++plussa pölläytys!
Ollakovaieikö oikean pinon olet löytänyt tervetuloa vain joukkoon turisemaan.
Keiju: pahoittelut tädistä on se vaan niin epämiellyttävä vieras, tsemppiä!!
Live: pahuksen testi, joten bdbdbdbdbd ja nallemaijalle myös bdbdbdbdbd!! ja muilekin piinailijoille!
Maitikki toivottavasti se ovis sieltä löytyy.
ON: kp19/32-40 eli odottelua lähinnä! Se jumalaton päivän kestävä nännikipu oli yön aikana kadonnut jäljettömiin, omituista!
++++++++++++++ puhallusta kaikille tasapuolisesti!
-hapö-
En halunnut tuohon samaan viestiin muuta kirjoitella, joten jatkan nyt.
Ollakovaieikö: Tervetuloa! Toimin tuon meidän esittelylistan päivittäjänä ja lyhensin tuota sun tekstiä muutamalla sanalla, että tuli johdonmukainen. Jos haluat sen kuitenkin joskus muuttaa niin ilmoitteleppa vain.
Saako rouvavauvan jo päivitellä plussanneeksi? Ajattelin taas kertapompsina päivitella listaa, mutta ei ole pakko vielä la:ta ilmoittaa, jos haluat vielä varmistella.
Tädin löytämille kuten Keiju ja negan testanneelle masulle paljon voimia!!!
Vilkutuksia kaikille muillekin!
Olikos sulla Nellamaija missä vaiheessa kierto menossa? Oliko kenties piinapäivät? En niin tarkasti ehtinyt lukea juttuja. Mutta muistatkos, kun kerroin siitä mun intuitiosta, että nyt sulla tärppää? ;)
ON:Pitäähän tässä hehkuttaa, kun kerrankin omassa navassa jotain tapahtuu eli sain elämäni ensimmäisen ovisplussan tänään!!!! ihan selkeästi oli vahvempi kuin kontrolliviiva. Tosin olemassa oleva pco voi tehdä niitä valeplussia, mutta sehän nähdään parin viikon päästä. Viime kierrossa just samoilla kpäivillä sain ne " melkein yhtä vahvat viivat" ja silti menkat eivät tulleet ajallaan eli tais olla feikkiplussa. Mutta toivotaan nyt, että ihan oikea plussa on ja kyllähän tuota jonkunlaisia venyviä limoja on ollut, joita ei ennen ole näkynyt.
Nyt täytyy poistua. Tunnin päästä työmaa odottaa!
Hoyt kp18/36-51
[b]Lisbetille[/b] piti sanomani että kiva kun olet taas kuvioissa täysillä TJOTtaillen! Meillä tuo vuosi tuli täyteen elokuussa. Tutkimuksissahan oltiin jo viime talvena (ei vikaa kummassakaan), mutta hoitoihin lähdöstä ei vielä olla päätetty. Tai minä olen päättänyt, että vuoden alussa aloitetaan, mutta miehen kanssa en vielä ole " uskaltanut" asiasta puhua kun en tiedä mitä se ajattelee... Katotaan, jos ei tässä kierrossa tärppää... Ovis oli kai viikonloppuna (lämmöt edelleen alhaalla eikä tissit ole kipeytyneet, joten en vielä luota tuohon).
Killa kp 21/28-40
Siis vaikka viikkoja ja päiviä on vielä vähän ja mitä tahansa voi tapahtua, aion iloita tästä, kunnes toisin todistetaan. La on joko 20.6 tai 21.6., ihan tarkkaanen tiedä, miten kuuluisi laskea. Laskin mun viimeiset 6 kiertoa, kahdessa 28 päivää, kahdessa 27 päivää, yhdessä 29 päivää ja yhdessä 26 päivää. Viimeisin oli siis 27 päivää. Minkä mukaan tuo la pitäis laskea 27:n vai 28:n perusteella? Kierto on aiemmin ollut ennemmin lyhyempi kuin pidempi.
Olen todella pahoillani puolestasi.
Onpa ollu täällä tapahtumarikas päivä, ikävä kyllä aika surullisissa merkeissä.
Masulle vielä toivoa, eikö se ollut se 16. päivä, jolloin pitäisi näkyä (vai muistanko väärin?)
Keijulle halauksia, kun inhottava täti tuli riesaksi. Älä laske sitä tänne meille!
Live bdbdbdbdbdbd!!!!! Toivottavasti tosiaan päästäis molemmat muuttamaan o-puolelle huomenna, jos siullakin vaikka testi toimisi :).
Hoyt onnea ovisplussasta! Nyt pupuilemaan ahkerasti!
Ollakovaieikö tervetuloa :)
ON: Tätiä ei vielä näy. Isot kiitokset kaikille tsempityksestä, palaan huomenaamuna asiaan. Jännittää kovasti, ja oon ihan vuorottelevien kuviteltujen menkka- ja raskausoireiden heiteltävänä, siis täysin pöpipää.
Onnen ja ilon toivotuksia ja haleja kaikille!
Niina kp 28/28?
Voi kuinka ikäviä uutisia tältä päivältä...
Ei kai tässä muuta kuin iso lohtuhali titi-uun suuntaan *halaa* Enskakamut odottelee sua täällä, kunhan taas jaksat kirjoittaa kuulumisiasi.
Masullakin mieli maassa :( Jaksamista kovasti tuleviin koitoksiin!
Keijulle pahoittelut tädistä,,, Yrittämisen iloa kuitenkin uuteen kiertoon!
).( En ole testaillut tänä iltana - ehkäpä täti tulee yöjunassa :) Aconin testi kuitenkin odottelee kaapissa.
Piinailuiloa Niinalle kans :)!
TITI-UU ;( Hali ja voimia surun keskelle...
Keijulle myös halauksia ja onnea seuraavalle kierrokselle!!
Masu, toivottavasti se nega muutuisi plussaksi bdbdbd
Sori, väsy on, jäi kommentit nyt vähiin. Mut edelleen peukutukset piinailijoille!!! Parempaa huomista päivää!
Olipas tosiaan surullisia uutisia, eipä sitä koskaan tiedä mitä seuraavaks tapahtuu¿Kenellekään ei anneta enempää kuin jaksaa kantaa, mutta silti sitä on niin vaikea ymmärtää. Itsekin unohdan välillä sen, että asioilla on tapana järjestyä. Mutta kukapa ei joskus unohtaisi ja se on ymmärrettävää¿
Keijulle pahoittelut ja masulle pidetään vielä peukkuja!
synnytysgalluppiin: On jotain ollu puhetta miehen kans, joskus aikoja sitten. Nyt ei olla puhuttu. Mutta silloin kerto, että ei halua nähdä mitään kriittistä, voi muuten olla paikalla. En kyllä haluaisikaan sen olevan siellä päässä, vaan tukemassa mua ja puhaltelevan (niin kuin elokuvissa ;))
Niinalle bdbdbd, toivotaan että jalkojen ristissä pitäminen tuottaa tulosta!
Hyvä dajm, että kilppariarvot oli ok. Nyt voi rauhassa taas edetä puuhissa =)
Pingu: Itellä kans ajatukset menee ala- ja ylämäkeä¿Kai se on ihan normaalia, eihän sille mitään voi. Viimekierros olin satavarma, että nyt tärppi kävi. Munasarjoissa tuntu kipua ja sit se siirty mahaan. Tädin tulon kestin aika hyvin, mutta sit kp3 hajosin! Se otti koville ja päätin melkein, että pidän tän kierron jalat ristis, ettei pettymystä tuu, mutta niin taas intoa täynnä =) Toivotaan sun kohdalla parasta!
Ollakovaieikö tervetuloa mukaan! Kivaa on!
ON: Ei mitään kummallista. Yritän edelleen löytää oviksen =)
Toivotaan huomiseksi hiukan taas iloisempia uutisia =) Oikein ihanaa iltaa mukaville Enskakamuille!
Olipas täällä surullisia uutisia tänään...
Kovasti halauksia ja sympatiaa Titiuulle. Ei noin saisi käydä =(
Keijullekin pahoittelut ja jaksamista!
Voi masu-ystäväni. *halaa lujaa*. Mutta vielä ei täti ole tullut, siis vielä on toivoa. Voi että mä toivon, että se tättärä ei sua löydä. Toivon, toivon, toivon....
Terkut myös kaikille muille ja tervetuloa uusille!
ON: En muista, että kerroinko jo että varmistin vielä omalta hoitajalta, että tämä kierto tosiaan pitää nyt jättää väliin hoidoissa. Sanoi, että munasarjojen pitää saada levätä kun niihin on pumpattu nyt niin paljon hormonia. Olen nyt hyväksynyt selityksen ja tämä kierto siis mennään luomusti. Marraskuussa sitten uus inssi.
t. Afternoon
Onpa kurjia uutisia tänään monta!
[color=blue]Voi itku [b]Titi[/b]! Pahoittelut! Tosi surullista, että näin kävi! :(
[color=blueviolet]Tervetuloa munkin puolesta [b]Ollavaieikö[/b]! Kyllä nämä termit pian tulee tutuiksi! Kysyt, jos ei aukea, eikö vaan?! :)
[color=blue]Ja [b]Masulle[/b] pahoittelut negasta! Pieni toivon kipinä täällä kyllä on vallalla, että jos vaan ei vielä sitä raskaushormonia ois tarpeeksi, ja siksi plussa viivästyy... *bd*
[color=blueviolet][b]Keijulle[/b] pahoittelut tädistä! :([/color]
Parempia uutisia huomiselle toivoo
Killa