++++++++ENSIKOIDEN TIISTAI 17.10.+++++++++
Kommentit (31)
Tulin kurkistamaan onko joku jo ennättänyt avaamaan pinon ja olihan täällä :)
Niina: toivotaan, että täti ymmärtää pysyä poissa ja saat testata plussan. Tule sitten heti kertomaan tänne meille.
Tulen myöhemmällä kirjoittelemaan lisää, kohta pitää lähteä töihin.
Nenna
PLUSSANNEET: X-tra paljon tarrasukkia vaaville mukaan ja aivan ihanaa odotusta!! =)
KINDNESS: Sulla on laskettuaika meidän 1 vuotis hääpäivänä :) Eli siis hyvä päivämäärä ;)
Tädin Yllättäneille: Uutta matoa koukkuun seuraavaan kiertoon! =)
KILLA: Eikös teillekin tullut jo se vuosi täyteen tässä alkusyksystä?? Oletteko jo käyneet molemmat tutkimuksissa vai annatteko mennä vielä " luomu-jutuilla" ??
ON: Tänne ei sen kummempaa.. Menkat loppuivat tossa lauantaina, eli siis aika alkuvaihetta menossa. Ja me tosiaan päätimme, että antaa mennä nyt vaan reilu aika TJOT-meiningillä.
Meidän ns. vauvanyritys-vuosi tuli täyteen 5.10, mutta siitähän pitää laskea se 3 kuukautta pois, kun oli se lääke sillon päällä. Eli siis varsinainen yritysvuosi tulee täyteen vasta tammikuun puolella.
Mutta kattelemme nyt ihan rauhassa ja voi olla että vasta kesällä tai jopa ens syksynä sitten vasta lekurille, jos ei tulosta tule, onpas ainakin yritetty ihan tarpeeks itse. Ei tarvi sitä sen lääkärin moittia! =)
Nyt lähden valmistautumaan kaupungille lähtöön, on nääs vapaapäivä!! ;)
Rakkaudella Lisbet (kp 11/25-29)
Huomenta kaikille kuumeilijoille!
Kindness: Dajm-suklaalevy on vielä maistamatta: sama homma, että sitten kyllä tulee liikaa mässytettyä, jos ihan levyllisiä menee ostaan. Pakko olis vähän yrittää kattoa välillä, mitä suuhunsa laittaa. Pupuiluintoa ainakin vielä riittää... Käy ihmeessä täällä moikkaamassa vielä, jos siltä tuntuu, mukava minusta ainakin on plussanneiden kuulumisiakin lueskella.
Live: mikäs se sellainen epävirallinen lomaviikko on? :) Kuulostaa mukavalta! Kivat bileet on aina piristäviä myös. Joko testasit, joko testasit????
Naksu: Joo, refluksin takia varmaan on happamat jutut, kuten greippi, aika pahoja. Itselläni on välillä varmaan joku happaman puutostila (hih...), kun tekee mielettömästi mieli greippiä, mustaviinimarjaa jne.
Desejo: joo, suklainen nickini onkin täällä herättänyt keskustelua, itseänikin on hieman hymyilyttänyt! Kiitos tervetulotoivotuksista! Viihdyn varmasti, mutta tottakai se o-junakin houkuttelisi. Luulenpa vaan, että se antaa meikäläisen kohdalla vähän odotuttaa, kun viimeksi kun pillerit oli pois, niin kierrot tuppasi venähtämään liian pitkiksi. No, saas nähdä kuin nyt käy. Sinulle oikein erityinen peukutus ja tsemppaus!
Hätähousu: kyllä nuo teidän juttelut miehesi kanssa lupaavilta kuulostavat. Kiva, että on ¿suostunut¿ mukaan suunnitteluun, vaikkei yrityslupaa ole vielä antanutkaan. Kyllä meilläkin meni niin, että juttelin asiasta varmaan joku 5 kk sitten eka kerran ja sitten pari kertaa senkin jälkeen. Sanoi vaan aina, ettei oikein ole varma tai ettei vielä tiedä. Sitten tän kuun alussa viimeksi juteltiin, ja sanoi silloinkin vielä, että pitää miettiä. No, mietti ilmeisesti sitten asiaa viikon verran ja sanoi itse ihan yllättäen, että miltäs minusta tuntuisi, jos jättäisin ne pillerit pois. Kyselin vielä, että oletko nyt ihan varma (halusin varmistaa, ettei sano niin vain minun takia, vaan että haluaa tosiaan itsekin asiaa), ja kyllä kuulemma siltä tuntuu. Sittenpä leijailinkin varmaan viis metriä ilmassa onnesta : ) Eli miehetkin osaavat yllättää.
Marge: tuota Aconin testiä ei tosiaan ihan kaikissa apteekeissa ole, ainakaan yliopiston apteekeista sitä en ole löytänyt. Yhessä toisessa apteekissa (olikohan Uusi Apteekki?) on tullut vastaan.
Bianco: Hmm... mikähän arvo se on ollut? TSH:n viitearvot on 0,4 ¿ 4,0 ja T4V:n 9 ¿ 21. Joka tapauksessa, olipa se kumpi tahansa, niin 4 on siinä rajoilla, että kilppari toimii vajaalla. Eli nää arvot menee niin, että jos on vajaatoimintaa, niin TSH on yli 4 (joidenkin uusimpien suositusten mukaan vajaalla ollaan jo, jos TSH on yli 2,5) ja T4V alle 9. Se, miltä olo tuntuu yms. on tietysti yksilöllistä, eli pelkkiin arvoihin ei sinänsä kannata tuijottaa. Mikään lääkäri en toki ole, se täytyy mainita, mutta kyllä nuo arvot mielestäni kohdallasi kannattaa ottaa huomioon. Itse sain tänään labratulokset ja arvot on onneksi Thyroxinilla nyt pysyneet ihan viitearvojen sisällä. Mutta tosiaan, vaikka plussaisitkin (toivotaan niin!), niin noita arvoja kyllä kannattaisi ¿ oikeastaan sitä suuremmalla syyllä - tarkkailla.
Hapö: kiitti tervetulotoivotuksista! Ihanan yllätyksen oli miehesi järjestänyt.
Masu06: Hui, kun jännää... tule heti kertomaan, miten kävi : )
Niina: bdbdbdbd testaukseen ja sinä myös: heti kertomaan tänne miten kävi : )
).( Sain kilpirauhaslabratulokset: olivat ihan ok. Eli nyt saa hyvillä mielin sitten jatkaa yritystä. Se on aina tuo kilppari mulla sellainen pieni ¿peikko¿ tuolla takaraivossa, sen kanssa saapi olla pikkuisen varpaisillaan. Onneksi nyt näyttää olevan lääkitys kohdillaan. Se siinä vaan on sitten, että jos joskus raskaudun, niin sitä pitää seurailla entistä tarkemmin. Tämmöisiä kuulumisia tänne!
Dajm75
Kyllä nyt ketuttaa... Mun testini ei tänä aamuna toiminut! Ostin tuommoisen (kalliin) Clearblue-testin, ja eihän siihen sitä kontrolliviivaa ilmestynyt :( Tein kotidiagnoosin, että pissin siihen liikaa... Mutta minkäs teet kun yllättää puoli viideltä aamulla ;)
Tätiä ei kyllä vielä ole näkynyt - kp 27/27-33 mennään. Paha olo on, mutta se nyt ei vielä merkkaa mitään, sillä mullahan on ollut jatkuvasti paha olo pillereiden lopettamisen jälkeen ;) Jotenkin kuitenkin on nyt semmoinen pessimistinen olo kaikenkaikkiaan - näin uniakin plussatestin tekemisestä :( Noh, ehkäpä menen vielä tänään apteekkiin ja ostan semmoisen aconin, testailen sitten vaikka illalla tai sitten maltan huomisaamuun. Harmillista.
Mutta mitäs te muut?
Niina piinailee kanssa!! Jospa lähdettäisiin huomenna yhtä matkaa tonne o-puolelle :D Jaksamista tenttirupeamaan - tiedän miltä tuntuu, kun olis kaikkea muuta mielenkiintoista mietittävää samaan aikaan kun pitäis lukea :)
Kindness tekee muuttoa tonne o-puolelle... Ikävä jää, mutta toivottavasti tavataan sillä puolella pian! Ja jos me nyt jostain syystä ei ihan heti sinne ehditä, niin tilannekatsaukset olis sitten suotavia ;)
Naksu! Mäkin jouduin tilaamaan tuota ACO-kylpyvaahtoa sen näytteen, kun säkin olit tilannut... Olen söpön pienen ankan uhri.
Miten Dajm? Joko on työmopo käynnistynyt? Epävirallinen lomaviikko on muuten sama asia, kuin oikea lomaviikkokin - paitsi, että tässä joutui jännittämään viimeiseen asti sitä, tuleeko sittenkin jotain turhan tärkeää sotkemaan suunnitelmia :D Ja sitten kun ei tule, niin tämä on melkein parempi kuin se oikea loma! Jiihaa!
Killalla taisi osua ajoitus ihan nappiin! Toivotaan nyt vielä, ettei ne simpat lähteneet virkitysmatkalle väärään suuntaan ;)
Hätähousu kyseli miehen osallistumisesta synnytykseen. Luulenpa, että minun mieheni ei jäisi pois mistään hinnasta :) Ei hän kyllä ole kamalan reipas seuraamaan sitä ihan varsinaista " päänäyttämöä" , mutta uskon ja toivon, että on siinä toisessa päässä tsemppaamassa minua :) On se niin ihana,,,
Jepsan, tällaista tällä kertaa. Palailen varmaan tänään ilmoittamaan, jos se tänttähäärä ilmaantuu. Jollei ilmaannu, niin uusia testiuutisia sitten varmaan huomenna ;)
täällähän on taas monella testaaminen ajankohtaista. Paljon ++++++++++++++++++++++++++++++-säteitä ja ++++++++++++++++++++++++++++++-tuulia kaikille jotka tänään tai huomenna testaa, eli ainakin masulle, niinalle ja livelle.
hätähousu: ihanaa että oot jo saanut miestä hieman lämpenemään. siitä se lähtee. joku muukin tais sanoa että oli ensin jonkin aikaa suostutellut ja sit yhtäkkiä mies vaan totes että jätetäänkö ne pillerit pois. meilläkin kävi niin. eka juteltiin ja mietittiin ja ihmeteltiin ja riideltiin. sitten yksi kaunis päivä mies vaan yhtäkkiä kysyi että jokos alettais sitä vauvaa yrittämään. hih. ja tässä sitä nyt ollaan
niina: voi sullahan on jännät paikat. bd bd bd. kerrohan heti testauksen jälkeen että miten kävi
killa: mitenkäs teidän hoito-keskustelut on edennyt? uskalsitko ottaa härkää sarvista?
lisbet: TJOTtailemalla monet ovat juuri onnistuneetkin, kun silloin ei tule otettua liikaa paineiita. toivottavasti se on teille se oikea taktiikka ja saatte aikaan pienen ihmeen :)
dajm: se daim-suklaalevy on aivan sairaan hyvää. voisin syödä sitä vaikka joka päivä. hienoa että kilppariarvot olivat ok :)
live: no johan nyt on kumma, että testi päättää pistää sopimuksen irti. höh. noh, huomenna uus yritys ja toivotaan että siinä sitten näkyy selvät kaksi viivaa. bd bd bd
ON: mulla on taas joku ihmeen pessimistikausi meneillään. kauheasti haluan toivoa että nyt tärppäis, mutta pelkään kamalasti ettei niin ole käyny.. vaikka siis pupuilut osuivat oikeaan aikaan, greippimehua litkin alkukierron ja nyt punkkua joka ilta, niin jotenki mä vaan aina kuvittelen ettei mulle vois käydä niin ihanasti että raskautuisin. tiedän että nämä pessimistiset ajatukset eivät ainakaan edistä raskautumista, mutta minkäs teet ku pää ei annan uskoa muuta. kovasti haluaisin ajatella olevani raskaana, mutta en vaan ehkä uskalla. toisaalta voishan sitä yrittää toivoa sillä yhtä korkeelta sitä joka tapauksessa tiputaan sit jos täti kurvaa paikalle... mitään oireita en edes viitti ruveta bongailemaan, sillä tiedän että ne saan aiheutettua ihan vaan psyykkaamalla itteäni, ja useinhan on niin että oireet ilmenevät vasta myöhemmin. argh. ois nyt vaan tärpännyt!!!! ja ois jo ens viikko ni tietäisin miten kävi.
mukavaa päivänjatkoa kaikille :) ja anteeksi noi negatiiviset ajatukset lopussa. oli vaan pakko saada purkautua.
-pingu-
kanna korteni kekoon minäkin, että saadaa oikein pitkä pino tänään. Mitään sanottavaa ei varsinaisesti ole ainakaan omasta navasta, mutta täällä on monella muulla tosi jännittävät paikat lähipäivinä! Ainakin Niina oli ihan kierron loppusuoralla, peukutuksia sinne! Pidä ne jalat ristissä, sis! Livellä oli huono tuuri testin kanssa. Olen kuullut aiemminkin, että noi clearbluet on jotenkin vaikeita testejä, että niitä menee helposti pilalle! Täytyypä karttaa niitä itse, kun joskus taas pääsee testailee. Tsemppiä uuteen testaukseen!
Pingu, mulla oli viime kuussa ihan samanlaiset fiilikset, kun odottelin ja odottelin menkkoja ja välillä toivoi ja välillä oli varma ettei oo tärpännyt. Mä kyllä bongailin vaikka mitä oireita myös. Ja se on tosi ärsyttävää, kun aina sanotaan että älä stressaa, miten sen nyt muka voi toteuttaa kun niin paljon sitä vauvaa haluaisi?!
Dajm, mullakin mitattiin se TSH, onkohan 1,1 ihan hyvä arvo? Kun mulla ei niistä mitään hajua, miksi niitä edes mitataan ja gyne tosiaan vasta ens viikolla. En tietty jaksais odottaa, että kuulen oonko kunnossa vai en.
Eipä muuta, lämmöt koko ajan muuten samoja, noin 36,3 tai 36,4. Kp on jo 17, mutta ei tietoa oviksesta tietenkään kun ei mitään näkynyt ultrassakaan. Ei siis haittaa, vaikka mies onkin työmatkalla vaihteeks...
En tiedä kuulunko tähän pinoon, mutta jos en kuulu niin ohjaatteko oikeaan. Vasta eka kertaa kun oon täällä selailemassa. Elikäs oon vielä hieman pihalla.
No joka tapauksessa tilanne on se, että vauvakuumetta podetaan molemmat (mies vielä enemmän jos mahdollista). Ensimmäistä olis siis tarkoitus alkaa koittamaan. Ollaan miehen kanssa päätetty, että joulukuussa vois aloittaa. Eli pari kuukautta kerätään vielä rohkeutta ja sitten...
...mie en malta näköjään tänään pysyy täältä poissa. : )
Lisbet: jospa se TJOT-meininki ja yritys ilman stressausta tuottaiskin tulosta? bdbdbd...
Live: no voihan clearblue sentään! No, testaat sillä aconilla, jospa se sitten näyttäis sen 2 viivaa! Tai siis sehän näyttää, sovitaan niin : ) Työmopo vieläkin vähän kadoksissa (kuten huomaat...), mutta kyllä minä jotain oon tänään onneksi aikaiseksi saanut. Pitäis tässä vielä päivän päätteeksi ottaa urakaksi sellainen pieni mukava kuittihässäkkä... Ai sellainen epävirallinen lomaviikko, rentouduhan oikein hyvin!
Pingu: joo, kilppariarvot on hyvällä mallilla, se helpotti kovasti. Ja tsemppausta sulle: eipäs anneta pessimismin nostaa päätään! Kyllä se ensi viikko nopeesti tulee.
Maitikka: TSH 1,1 on ainakin meikäläisen tietoon oikeinkin hyvä arvo. Viitearvot on välillä 0,4 ¿ 4,0 (ja uusimman tiedon mukaan kuulemma 0,3 ¿ 2,5), eli kun tuolla välillä on, niin hyvä arvo. Tosin TSH yksinään ei kerro ihan koko totuutta, mulla kilpparivaivoista kärsineenä mitataan yleensä myös vähintään T4V (sittenhän niitä on vielä muitakin arvoja, kuten TPO-vasta-aineet, S-Kortisol). Mutta yleensähän se taitaa olla niin, että mitataan eka TSH, ja jos siinä on jotain häikkää, niin otetaan lisäksi muut arvot. Kilppariarvoja noin yleisesti mitataan siksi, koska kilpirauhanen vaikuttaa melko tavalla moneen asiaan kehon toiminnassa, mm. aineenvaihduntaan, kehon lämmönsäätelyyn, sydämen, maksan ja munuaisten toimintaan, ihon ja hiusten kuntoon, yleiseen jaksamiseen ja mielialaan ja myöskin sitten eräänä tärkeänä asiana raskaaksi tulemiseen, keskenmenoriskiin... Pieni rauhanen, mutta vaikuttaa melko moneen asiaan, eli todella hyvä, että sen toimintakuntoa on sinultakin mitattu. Tässäpä pieni tietopaketti, jos kiinnostaa tietää lisää asiasta, katso: www.kilpirauhas.info.
Ollakovaieikö: Kyllä sinä mielestäni olet aivan oikeassa paikassa! Tervetuloa vaan mukaan kuumeilemaan!
).( Eipä uutta sitten aamun : ) Yritän lopetella päivän työt ja lähteä jumppailemaan. Huomiseen!
Dajm
Täti pahalainen löysi Keiju-paran...se siitä taas tällä kertaa.
8. yrityskierto pyörähti käyntiin.
Keiju kp 1
Aftis: Hyvä, että alkaa taas aurinko paistaa siellä. Toivonkipinöitä!
Masu: mikäs tilanne?
Entäs Live? Joko testasit uudelleen? *bdbdbdbd*
Niina: *bdbdbdbd* Hienon pinon oikein plussilla olit avannut meille tänään.
Saikku: tosi lupaavat sun oireet! *bdbdbdbd*
Dese: Voi vitsit, että mopokin karkasi!;) Kyllä sua nyt koetellaan!
Hienoa, että olet tehnyt clomipäätöksen. On totta, että päätökset lääkityksistä ja muusta ovat aina isoja ja vaikeita. Minun mielestäni, vaikka vauva saakin alkunsa tavalla tai toisella avustettuna, ei se kenestäkään tee vajavaista tai huonompaa ihmistä tai vanhempaa. Päinvastoin olen varma, että teidän perheen uutta tulokasasta on ehditty rakastaa jo pitkään ennen ensi tapaamista.
Kindness: Ajattelin itsekin, että vaikeaa on täältä lähteä, jos sen plussan joskus saa. Täällä on ollut niin hyvä jakaa mietteitä ihan kaikesta. Siis käy toki kurkkimassa meitä vielä!
Lisbet: Ihanan levollisin mielin olet kuumeilemassa ja tjottailemassa. Plussatuulia!
Pingu: Saa olla pessimistikin, täällä on raskauduttu pessimisti ei pety asenteellakin lahjakkaasti;)
Aqua: Sinäkin oot täällä jo tovin jos toisenkin kirjoitellut, että saat luvan etuilla plussajunalippujonossa ihan vapaasti!
Naksu: Muakin alkaa jännittämään sun lääkärikäynti, kun laskeskelet päiviä siihen, ihan kuin joulua odottaisi! Tuo pikkujouluplussa olis muuten aika vekkuli!
Hätähousun G: Luulen, että mies tulisi mukaan synnytykseen, on varmaan jo suunnitellut tallentavansa kaiken digikameralla (¿ja tämä kuvaaminen ei viehätä minua lainkaan¿). Tosin varaudun henkisesti siihen, että sitä raukkaa käy heikottamaan. Toisaalta, voi olla, että kovasti matkustelevainen mies on sopivasti toisella puolella maapalloa, silloin kun jotakin tapahtuu¿ voihan se la osua kaksi tai kolmekin viikkoa huti suuntaan tai toiseen. Ehkä pitäisi alkaa harkitsemaan sopivaa doulaa, mukaan¿
Voi Keijua! Syötä sille tädille pullaa, niin että se poksahtaa! Ällö sukulainen!
Ollakkovaieikö: Tervetuloa palstailemaan ja kuumeilemaan enskattariin. Olet löytänyt tiesi hyvään porukkaan. Jostakin pitäisi löytyä palstaslangipinokin, josta voi tarkistella näitä omituisia termejä...
Mukavia kuumeilupäiviä,
Nellamaija ¿ei oireita, toiveajattelua sitäkin enemmän;)
Tuli Clearbluella TAAS tyylipuhdas nega. Koko päivän yritin tsempata ettei itku tulis töissä. V#&utti mielettömästi ja aamupäivä meni tosi vihaisena. En siis usko et olisin raskaana. täti ei ole vielä tullut, mutta lopetin ne luget, jos ne on vaikuttanut tädin tuloon. Ei kai niiden pitäisi, mutta olen ajatellut et ne pitää tädin loitolla. Muutenkin ne piti lopettaa näihin aikoihin.
Nyt siis kp 29/24-31, pp taitaa olla 15. Mies toivoo vielä et ollaan testattu liian aikaisin. Niin haluaisin minäkin toivoa, mut en jaksa enää. Se taitaa mennä ilta tänään jo surussa. Kaipa surutyö on aloitettava ennemmin tai myöhemmin. En tiedä vielä mennäänkö heti seuraavassa kierrossa uuteen inssiin. Rahaa ei kyl olis, mut täytyy vissiin taas lainaa äidiltä...
Paska fiilis, eipä oikein muuta sanottavaa =(
+++++
[color=red]että raskaus meni taas kesken. Eilen illalla, samanlainen tuskallinen kipu kuin viimeksikin ja kuume nousi hetkellisesti 38,2 asteeseen. Sen jälkeen pönttöön tipahti verihyytymämöykky ja tuli paljon, paljon verta. En jaksa kirjoittaa enempää, enkä jaksa tehdäkään mitään. Itkettää vaan. Kävin lääkärissäkin, mutta lääkäri sanoi että tässä vaiheessa ei vielä aleta tekemään jatkotutkimuksia, kun on VASTA kaksi keskenmenoa takana ja yritystä VASTA puoli vuotta. Teki kyllä gynekologisen tutkimuksen ja tuumasi vain että on täällä vielä verta. Ei kuitenkaan suoritettu mitään kaavintaa tms. Sanoi että jos vatsaan koskee vielä niin sitten tutkitaan onko kohtuun jäänyt mitään. Ihan sama, en jaksa ajatella mitään. En vain ymmärrä miksi ensin annetaan ja sitten otetaan samantien pois... Ehdin melkein viikon iloita raskaudestani. Ei näköjään pitäisi. Miten enää uskallankaan iloita, kun seuraavaa raskautta taas kohdistaa koko ajan keskenmenon pelko...[/color]
..olen syvästi pahoillani keskenmenosta..Niin kovin lämpöisesti me sut oltais otettu tonne o-puolelle..=/ En haaskaa aikaa latelemalla turhanpäiväisiä latteuksia..Iso halaus. =´(
t. poppis
Oon pahoillani puolestasi...En osaa kuvitellakkaan miltä tuntuu.
Oikein iso jaksuhali sinne!
-marge-
Voi Titiuu! Olen myös hirveän pahoillani sun puolesta! Ei tätä halua ymmärtää. En osaa enempää sanoa. Olet mielessäni!
Titi-uu84: Ei ole totta! Kyllä nyt tuli suru puseroon puolestasi. ;-( (((Hali))) Toivon todella sulle parempaa mieltä ja onnea yritykseen.
masu06: Sullekin (((hali))) Toivon kovasti, että tulos vielä muuttuu. Niin kauan kun tätiä ei ole näkynyt, kai on vielä toivoa.
Keiju78 - (((Lohtuhali)))
ollakovaieikö: Tervetuloa tänne, oikeaan paikkaan olet tullut! :)
-Pingu-: Pidän sulle peukkuja, että olisit raskautunut. :) Ymmärrän kyllä sun fiiliksesi, eikä tosiaan tarvitse anteeksipyydellä.
LiVe82: Peukutuksia!
Dajm75: Hienoa, että kilpirauhastulokset olivat ok! :)
Lisbet81: Toivottavasti vapaapäivä meni kivasti. Sullekin peukutan, toivottavasti pian tärppäisi.
Niina1983: Pidän peukut pystyssä! Tenttiinlukutsempitystä!
Hätähousun galluppiin vastaan, että luulen, että mies tulisi synnytykseen mukaan, emme itse asiassa ole asiasta edes puhuneet.
Maitikka, Nellamaija & Nennaliina - Moikka!
).( Rouviksella ei oikeastaan mitään raportoitavaa, Rv 4+6 tai 5+0 menossa, en tiedä, miten laskea, kun ei tuo kk-kierto aina ole 28 ollut, vaan usein lyhyempi. Vaarallisilla vesillä vielä mennään, että toivotaan parasta ja pelätään pahinta...
Ei voi olla totta! Iso harmistus, että näin voi käydä. Voimia jaksaa toipua!
Masu: Sullekin voimia ja toivonkipinöitä!
nellamaija
nellamaija:
Ollakkovaieikö: Tervetuloa palstailemaan ja kuumeilemaan enskattariin. Olet löytänyt tiesi hyvään porukkaan. Jostakin pitäisi löytyä palstaslangipinokin, josta voi tarkistella näitä omituisia termejä...
nellamaija: kiitos vinkistä. Täytyy yrittää pongata mainitsemasi pino jostakin. Olen tosiaan aikas vihreä tässä hommassa, joten jotkut termit on hieman oudohkoja minulle.
No eiköhän nää tästä aukene =) Kiva löytää mukavaa juttuseuraa kun itse oon aina semmoinen suunnaton asioita etukäteen sureva stressikimppu. Pitäsi varmaan opetella relaamaan paremmin. Nytkin on kova stressi siitä, että entäs jos ei onnistutakaan ja entäs sitten jos onnistutaan niin pärjätäänkö me sen lapsen kanssa ja kuinkakohan paljon sitten mahtaa paino noustakaan. Päässä pyörii miljoona asiaa mistä hermoilla. Pitäisköhän vaan lakata pohtimasta koko asiaa ja mennä vaan virran mukana.
Pahoittelut! Sanat tässä loppuvat. Voimaa sinulle!
Masu ja Keiju myös haleja!!!
Ollakkovaieikö tervetuloa!
Livelle ja Niinalle peukutuksia täältä!
Kiitos Dajm kilppariarvotiedoista! Jäin mietiskelemään, että olisko se lääkäri puhunut niistä arvoista ilman tuota pilkkua, eli tyyliin 4-40 (kun siis se on 0,4-4,0). Sit se mun lukema olisi juuri tuolla alarajalla. Täytynee vaikka kysäistä kun seuraavan kerran tapaa ja kysyä vähän tarkemmin, mikä se oli ja olisko tarvetta tehdä sille jotain.
Kaikkea hyvää tiistai-iltaanne!
bianco
Kokeilinpa minäkin aloittaa pinon, kun ehdin täällä kukkumaan vain näin aamusta...
Masu, miten kävi? Pidän täällä peukut pystyssä!!! bdbdbdbd
Laittelin sunnuntai-iltana onnitteluja Rouvavauvalle ja Titi-uulle sekä Anitahille, mutta en tiedä tulivatko perille, kun kuka nyt enää sunnuntai-illan pinoja ehtii lukea. Mutta ONNEA SIIS KOVASTI!!!!
Kaikille uusille myös tervetulotoivotuksia uudelta!
Synnytysgallupiin: Meillä mies varmaankin tulee mukaan jos joskus sinne saakka päästään, tai ei ainakaan kammoa esimerkiksi verta, ja luulen, että jopa haluaa olla paikalla.
Ja Hätähousulle vielä, noin juuri se hitaasti ja varmasti edistyy noiden miesten kanssa. Pikku hiljaa kun asiasta aina mainitsee, kiinnostuu mieskin vähitellen aisasta, näin ainakin meillä. Keskusteluyhteys on jo lupaava alku!
Ja sitten heti omaan napaan, kun on niin jännät paikat, hyvä että sain viime yönä nukuttua.... Tänään on se päivä kun täti saattaisi tulla kylään. Tovion hartaasti, ettei tule, pidän jalat ristissä ja pidättelen ja teen vaikka mitä... Jollei tänään tule, on sitten huomisaamuna testauksen paikka! Mutta ei pidä vielä innostua.
Nyt pitää mennä aamutoimiin, ja yritän vielä lukea tenttiinkin ennen kouluun lähtöä. Luulen, että joka tapauksessa tenttiin luku huomattavasti vaikeutuu, tuli täti tai ei - ilosta tai surusta. Mutta pakko yrittää lukea, 4 tenttiä tulossa. Sen vuoksi olen varmaan aika hiljainen tällä ja ensi viikolla. Huomenna toki tulen ilmoittelemaan, miten kävi.
Niina kp 28/28?