Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ihmisiä ihailet?

Vierailija
22.06.2022 |

Keitä ihailet ja miksi? Ei tarvi ehkä nimilistoja kaikista startista vaan MIKSI ihailet heitä? Ulkonäkö, laulutaito jne?

Minä ihailen niitä nuoria / nuorehkoja naisia, jotka tekee työkseen jotain merkittävää. Ja jostain syystä vielä enemmän, jos heillä on lapset "ajoissa" tehty.

Itselläni on keskinkertainen työ ja lapset vasta pieniä vaikka ikää jo 45v.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka elävät omaa elämäänsä. Nauttivat siis työstään, harrastavat asioita mistä pitävät, lomailevat, tapaavat ystäviään, ovat aktiivisia jne.

Vierailija
2/11 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin samoin, kun lehdessä oli juttu 40v tutkijatohtorista. Hänen alansa oli työelämätutkimus. 13v lapsi eli on saanut hänet jo 27v. Pidän harvinaisena naisena, tällaisia juttuja pitäisi olla enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

empaattisia. aidosti hyväntahtoisia, EI siis "hyveposeeraajia". Ei myöskään tarkoita "kynnysmattoa"

Vierailija
4/11 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen naisia jotka uskaltavat tehdä valintoja elämässään piittaamatta yhteiskunnan asettamista paineista. Ja kaikkia ihmisiä jotka pohtivat tarkkaan haluavatko edetä perinteisellä polulla vai eivät. 

Vierailija
5/11 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin samoin, kun lehdessä oli juttu 40v tutkijatohtorista. Hänen alansa oli työelämätutkimus. 13v lapsi eli on saanut hänet jo 27v. Pidän harvinaisena naisena, tällaisia juttuja pitäisi olla enemmän.

Olen 40v dosentti, joka ei koskaan toiveista huolimatta saanut lapsia. Ovatko saavutukseni jotenkin vähäisemmät sen vuoksi?

Vierailija
6/11 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoisia ja sopivan sosiaalisia jotka löytävät helposti sanat hetkeen kuin hetkeen. Samoin ihailen ihmisiä jotka osaavat esim. soittaa jotakin soitinta ja lukea nuotteja.

Samoin aidosti luontoa ja eläimiä suojelevia ihmisiä jotka tekevät jotakin konkreettista näiden hyväksi ilman että dollarin kuvat silmissä vilkkaa. Ja tarkoitan konkretiaa eikä vain suun soittoa.

Vierailija
7/11 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia, jotka osaa ajaa autolla ja uida. Siinä on kaksi aivan ylitsepääsemättömän vaikeata asiaa minulle. Olen tällä tavalla ikuisesti "lapsi" : (

M33

Vierailija
8/11 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen sitä komeaa ja älykästä miestä, joka aamulla partaa ajaessani katsoo minua peilistä. Juu, olen tosiaan egoistinen egosentrinen ihminen.

Vierailija
9/11 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaisia naisia.

Ovat naisellisia, panostavat ulkonäköön ja kunnioittavat miehiä.

Samaa ei voi sanoa suomiskoista...

Vierailija
10/11 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia, jotka pystyvät juomaan kossupullon, yhdellä huikalla.

Vierailija
11/11 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan esimerkiksi niitä rikkaita tai ns.hyvässä asemassa olevia ihmisiä, jotka eivät korosta lompakkonsa paksuutta tai kehuskele, mitä kaikkea ylellisyyttä heillä onkaan. Eivät myöskään vaadi itselleen etuoikeuksia tai kysele, etkö tiedä kuka minä olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi