Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän kriisi minulle on iskenyt

Vierailija
19.08.2008 |

olen 35v ihan onnellisesti avoliitossa ja kolmen lapsen äiti.

Haaveilen ohimennen tapaamista miehistä ja haluaisin niin kiihkeästi kokea sen ihastumisen huuman.

Aloitin laihdutuskuurinkin että saisin taas miesten ihailevia katseita osakseni, omalle miehelleni kelpaan kyllä nykyiselläänkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen avioliitto ja 2 lasta. Se kriisi iski niin totaalisesti, ettei nähnyt enää tarpeeksi hyvää elämässään. Lähti vaan ja jätti meidät mottonaan "meillä on vaan yksi elämä elettävänä".

Vierailija
2/3 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo 33 v oli ilmiselvästi kolmenkympin kriisissä. Kolmenkympin kriisi on sitä, että tajuaa elämän rajallisuuden. Sanotaan, että parikymppinen luulee elävänsä ikuisesti. Vasta kolmekymppinen tajuaa, ettei se pidä paikkaansa.

Mitä ap:n kriisiin tulee, niin ehkä kyseessä on vain uudistuminen ja vaihtelunhalu, eikä mikään kriisi. Onko lapset kasvaneet? Kun on pienet lapset, sitä käpertyy sisäänpäin. Sitten sieltä herää...

Mikäs tuossa ap. Kunhan se pysyy haavetasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvetta on ainakin itselläni ollut (36 v kaksi alakouluikäuistä lasta). Luulen että siihen auttaa vain muutos. Harrastus johon saa purkaa energiaana, parisuhde kuntoon yhteisillä harrastuksilla.

Itsensä kuntoon laittaminen kannattaa nyt, kun sen voi vielä tehdä. Kannattaa siis laihduttaa itsensä niihin mittoihin, joissa kokee olonsa tyytyväiseksi. Kannattaa urheilla ja hoitaa omaa hyvinvointiaan.

Vielä tässä iässä on oikeasti mahdollisuus tehdä vaikka mitä ja laittaa "loppuelämänsä" kuntoon, jos haluaa.

Vieraiden kanssa ei kannata lähteä pelehtimään, mutta kontaktia toki muuten voi ottaa sekä miehiin että naisiin. Elämä saa muuttua, kun yksi vaihe elämästä on käyty läpi. Eihän 20-kymppisesnkään kuului murehtia pienistä lapsista, se on 30-kymppisten tehtävä. tämänkin vaiheen jälkeen tulee uusia vaiheita. (nuo iät tietysti on jokaisella mitä sattuu, minulla näin)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme