Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu paskonut housuunsa aikuisiällä? ov

Vierailija
17.10.2006 |

Itselläni on maha ollut sekaisin koko päivän, olen viimeisilläni raskaana ja kolme edellistä synnytystä on myöskin alkanut ripuloinnilla.

Tänään heräsin siihen, kun väänsi ja kipitin vessaan. Ja kun pääsin takaisin sänkyyn ja ehdin nukahtamaan, ovikello soi ja kukas muukaan siellä oli kun jehovantodistajat. He jaarittelivat ties kuinka kauan, kun vatsaani alkoi uudestaan vääntämään. Koitin pidätellä siinä ja hoin mielessäni, että lähtekää jo perkele siitä, mulla on paskahätä. Kun he lopettivat, multa pääsi vetelä ruikkupieru ja tunsin, kuinka jotain lämmintä valahti housuihin. Itse kipittelin sitten siinä vessan suuntaan persaukset märkinä ja jehova mummot helottivat punaisena ovella. Tajusivat kyllä lätkäistä oven kiinni ja lähteä aikansa tuijotettuaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yliaktiivinen suoli. todella inhottavaa.

Vierailija
2/5 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisiälläpä hyvinkin!

onneksi olin ihan kotosalla kun makoilin vatsallani sängyllä ja päästin pierun,

hups! olikin jotain lämmintä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pierun mukana tulikin sitten muutakin. Onneksi olin kotosalla ja pääsin vaihtamaan housut nopeasti. Aika ilkeä tunne tuo mahan vääntäminen!

Tsemppiä synnytykseen ap!!!

Vierailija
4/5 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk! Onko tää nyt jotain inkontinenssiongelman alkua, vai? Heräsin vaan yöllä hulahdukseen, onneksi oli pikkuhousunsuoja joka imi sen melkein kaikki, ei kastunut lakanat, alkkarit oli kyllä ihan märät. Onneksi sentään sain pidettyä suurimman osan rakossa, kävin sitten vessassa pissalla. Onkohan tää kuinkakin yleistä vai jonkun ongeman alku? Pakko myöntää ettei ole tullut tehtyä lantionpohjaharjoituksia ollenkaan, synnytyksestä pitkästi yli 2 vuotta.

Vierailija
5/5 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isku kova mahatauti new yorkin kentällä kun olin 19v. Jonotimme siellä niissä älyttömissä turvatarkastusjonoissa ennen koneeseen pääsyä ja yhtäkkii alko vääntää mahaa ja juuri kesken turvatarkastuksen vettä valui perseestä ja oli kiva kun oli päällä vaan pikkarit, hame ja sukkahousut... siinä sitten turvatarkastaja (onnex nainen) auttoi mut vessaan... koneeseen sentään pääsin mutta oli kyllä tuskainen lento nykistä orlandoon... ( ja muutamia kertoja minullekkin on yöllä kotona nukkuessa käynyt silleen et oon nähny unta et meen pöntöllle kuselle ja sit herään ku lakana märkä...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän