Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita näin tolloja?

Kreikkaan -22
21.06.2022 |

"Olen "seurustellut" jo kaksi vuotta netissä naisen kanssa. Koskaan ei tavata, kaikki yhteiset lomienvietot peruuntuu viimehetkellä. Jopa yhdessä varatut ulkomaanmatkat on jouduttu perumaan jonkin vakavan tapahtuman vuoksi. Joskus alussa epäilin että kohta alkaisi tulemaan rahapyyntöjä mutta koskaan ei ole pyytänyt.
Mitä tämänkaltainen toiminta on?
Millainen henkilö käyttäytyy näin?
Mitä mun pitäisi tehdä?
Aina kun soitellaan (paljon) hän on ihana ja rakastava.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät onko hän edes nainen? Pelkät kuvat ei sano mitään.

2/7 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan aito nainen on videopuheluiden perusteella, taitaa pyörittää minua ihan huvikseen. Lienee aika laittaa piste tälle pelleilylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuli se Catfish-ohjelma, ja siinä ohjelmassa tuollaisen käytöksen takana oli yleensä se, ettei henkilö oikeasti ollut sellainen kuin esiintyi, esim. joku missi oli oikeasti ylipainoinen tavis, jne.

Vierailija
4/7 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomalainen?

Oletteko koskaan tavanneet, siis edes lyhyesti?

Vierailija
5/7 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuli se Catfish-ohjelma, ja siinä ohjelmassa tuollaisen käytöksen takana oli yleensä se, ettei henkilö oikeasti ollut sellainen kuin esiintyi, esim. joku missi oli oikeasti ylipainoinen tavis, jne.

Ja nyt en mene vannomaan, mutta muistaakseni ainakin muutaman kerran näillä oli myös jotakin ahdistuneisuutta tms. En sanoisi suorilta mielenterveysongelmiksi tietämättä enempää, koska noissa Amerikkalaisissa tosi-tv -ohjelmissa joku henkilö aina vähän väliä puhuu kuinka hänellä on "anxiety", ilman että heillä mitään isompia ongelmia on.

6/7 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuneisuutta kyllä varmasti on, joulukuussa olin työreissussa jälleen kerran ja kotimatka sivusi kotipaikkaansa, yritin yllättää ja kerroin että olen kaupungissa, pyysin että mentäisiin syömään tai kahville kun nyt täällä olen, koko automatka oltiin naurettu puhelimessa mutta heti kun kerroin missä olen hänen piti ihan kohta olla viemässä muistisairasta isäänsä hoitokodista apteekkiin. Harmitteli kovasti ettei ehditä näkemään.

7/7 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan supisuomalainen, joskus kun epäilykset pyörittämisestä nousi mieleen stalkkasin facen, instan ja linkedin, kaikki kyllä kertoo että aito ihminen. Mietin vain että onko joku outo fetissi haaskata näin vuosia toisen elämästä, ja onko joku toinen kokenut saman? Niin pitkiä puheluita esim yöaikaan ei ainakaan varattu voi mielestäni puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän