Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein tänne aiemmin aloituksen siitä, että muista mitään opiskelemaani. Opiskelen siis amk:ssa

Sh-opiskelija
21.06.2022 |

En löytänyt sitä omaa vanhaa aloitusta joten teen uuden. Silloin siis tuskailin kun tuntuu, että mikään lukemani ei jää päähän. Tuntui etten selviä opinnoista mitenkään. Opiskelen siis sairaanhoitajaksi.

No nyt on ensimmäinen puoli vuotta opintoja takana ja kaikki kurssit sain suoritettuna eli 30 op on kasassa. Yhdestä kurssista sain numeron 2 ja mietin, että jos koittaisin sitä korottaa. Kahdesta kurssista arvosana on 3 ja toisen koetta koitan syksyllä nostaa, että saisin numeroksi 4. Muuten onkin sitten kursseista numerot 4-5.

Eli kyllä mä sittenkin opin ja muistan asioita. :D Nyt kesällä suoritan muutaman kurssin itsenäisesti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. En minäkään oikeastaan muista mitään minkä olen opiskellut AMKssa, TTKK:lla tai ilta-amitsussa. Tuskin pääsisin kirjoituksiakaan enää läpi.

Vierailija
2/2 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli. En minäkään oikeastaan muista mitään minkä olen opiskellut AMKssa, TTKK:lla tai ilta-amitsussa. Tuskin pääsisin kirjoituksiakaan enää läpi.

No sairaanhoitajana olisi toivottavaa muistaa oppimaansa. :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi