Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kiva saada hämmennystä aikaan uteliaissa sukulaisssa kun ei kerro mitään yksityiselämästään

Vierailija
21.06.2022 |

: D:D En omista somea ja usein siskoni kautta sukulaiset yrittää udella elämästäni :D kuulen tietty nämä utelut siskoni kautta, joten naurattaa. Olenko ollut miesten kanssa, olenko töissä, mitä teen elämällä, jne? Naurattaahan tämä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos sentään sun tapauksessa kysytään suoraan joltain sukulaiselta, joka tietää jotain. Itse tiedän tapauksen, missä mukamas yhden henkilön tekemisistä kertoilee joku sukulainen, vaikka ei kukaan kerro mitään, eikä tuo väitetty sukulainen edes tiedä mitään sen kummempaa.

Tiedot on saatu salakuuntelemalla ja laittomalla urkkimisella. Levitetään myös paljon valheita tai muunneltua totuutta, ihan oikeiden asioiden seassa. Kukaan ei epäile salakuuntelua, koska olisihan se laitonta ja hullua? Ja miksi epäilisi. Onhan luontevampaa uskoa, että tiedot tulisi joltain läheiseltä. Unohtuu vaan yksi juttu, kysyä vaikka tuolta läheiseltä itseltään tai siltä joka väitetysti kertoilee noita juttuja.

Esim. Maikun mies kertoi niin ja niin. Kannattaa kysyä Maikun mieheltä tai Maikulta itseltään, jos vähäänkään ihmetyttää tai epäilyttää jokin. Ja jos kertojana on joku arvostettu henkilö, oijoi, herääkö mitään epäilyksia kenellekään, vaikka jotain hämärää näyttäisi olevan.

Vierailija
2/8 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos sentään sun tapauksessa kysytään suoraan joltain sukulaiselta, joka tietää jotain. Itse tiedän tapauksen, missä mukamas yhden henkilön tekemisistä kertoilee joku sukulainen, vaikka ei kukaan kerro mitään, eikä tuo väitetty sukulainen edes tiedä mitään sen kummempaa.

Tiedot on saatu salakuuntelemalla ja laittomalla urkkimisella. Levitetään myös paljon valheita tai muunneltua totuutta, ihan oikeiden asioiden seassa. Kukaan ei epäile salakuuntelua, koska olisihan se laitonta ja hullua? Ja miksi epäilisi. Onhan luontevampaa uskoa, että tiedot tulisi joltain läheiseltä. Unohtuu vaan yksi juttu, kysyä vaikka tuolta läheiseltä itseltään tai siltä joka väitetysti kertoilee noita juttuja.

Esim. Maikun mies kertoi niin ja niin. Kannattaa kysyä Maikun mieheltä tai Maikulta itseltään, jos vähäänkään ihmetyttää tai epäilyttää jokin. Ja jos kertojana on joku arvostettu henkilö, oijoi, herääkö mitään epäilyksia kenellekään, vaikka jotain hämärää näyttäisi olevan.

Räikeimmillään voi somessa joku esiintyä jonain toisena. Pistää jotain kommentteja, jolla muut saadaan riehaantumaan. Jot'ut ei mitenkään tajua mitä on tekeillä kiska onhan se ihan utopistista ajatella että jitain seurattaisiin herkeämättä.

Voisi googlata vaikka gang stalking ja katuteatterit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se jos vähän tekemisistä udellaan. Ei noilla tiedoilla vielä sentään voida olla aina samassa paikassa samaan aikaan. Se vaatii vähän enemmän. Tousaalta ihquu olla henkilö joka nielee niin paljon resursseja ja huomioo, pyytämättä. Monet tietää tuosta, mutta ihmetyttää vaan, että onko moniakin, jotka ei tiedä eikä tajua, koska onhan tuossa nyt aika "ennenkuulumattomia" elementtejä käytössä, ja aika selvästi näkösällä.

Vierailija
4/8 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ääliöt ei tajua kirjoitti:

Mitäs se jos vähän tekemisistä udellaan. Ei noilla tiedoilla vielä sentään voida olla aina samassa paikassa samaan aikaan. Se vaatii vähän enemmän. Tousaalta ihquu olla henkilö joka nielee niin paljon resursseja ja huomioo, pyytämättä. Monet tietää tuosta, mutta ihmetyttää vaan, että onko moniakin, jotka ei tiedä eikä tajua, koska onhan tuossa nyt aika "ennenkuulumattomia" elementtejä käytössä, ja aika selvästi näkösällä.

Kyse kuule korkeintaan kännyn kuuntelusta ja seuraamisesta. Noin arvelisi varmaan kelpo sosionomi tai sairaanhoitaja. Valitettavasti noooot, vaan paljon isommat ja monimutkaisrmmat kuviot.

Vierailija
5/8 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis olla näkymätön ja kuulumaton sukulaisille. Ilmeisesti sukulaiset eivät oikein miellytä.

Vierailija
6/8 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten siskosi vaan vedättää sinua.

Vierailija
7/8 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei sinänsä utelut häiritse, mutta se totuuden vääristely ja potaskan puhuminen. Mun äiti on pahinta sorttia.

Mä lopetin sille kertomisen n. 15 vuotta sitten ja huomaa miten se toisinaan kihisee, kun ei oikein tiedä mun elämästä mitään.

Asun noin sadan kilsan päästä hänestä. Sisarukset ja kaikki asuu siellä samalla paikkakunnalla. Olen FBssa, mutten mä sielläkään oikein itsestäni anna. Lähinnä vaan arvostelen jonkun katsomani elokuvan tai keikan jolla olen ollut.

Kyllähän siellä tulee kyläiltyä ja he meillä. Sisko on luottamukseni arvoinen. Hän ei ole selkeesti äidille mitään mitään kertonut. Sillä muori ei osaa olla hiljaa. Veljien juttuja se jaksaa nyttemmin sitten vatvoa. Systeri oli äidille sanonut, että jos ei juorumista lopeta, niin hän tekee "tiinat" - ei sitten kerro kuulumisia. Se on yllättäen tehonnut. Kyllä äiti jotain sieltä päin lipsauttaa, mutta keveitä juttuja.

Kovasti tuo multakin kyselee, mutta annan todella ympäri pyöreitä vastauksia. Lapsiltahan se on alkanut nyttemmin utelemaan ja siitä huomautin äidille, että joku tolkku noihinkin juttuihin sitten.

Silloin kotiäitivuosina kyllästyin siihen äitini jatkuvaan arvosteluun. Ei saa maata vaan miehen rahoilla, kun jokainen pitää itsestäänhuolta. Jospa äiti olisi ottanut enemmän selvää, eikä olisi olettanut ja tuominnut samantien, niin tilanne olisi aivan erilainen.

Toisinaan kyllä naurattaa tuo hänen utelunsa. Senkös sä haluaisit tietää, niinhän?

Vierailija
8/8 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei yksikään sukulainen tiedä minun asuvan omistusasunnossa. Olen pitkäaikaistyötön, mutta tulen loistavasti toimeen. Sukulaiset kun valittelee miten kallista on asuminen niin luon mielikuvan, jossa totean yhteiskunnan maksavan. Kuvitelma on, että olen rutiköyhä. Johtuu ihan siitä, että aikoinaan oli rahanruinaajia ja oikeasti itkettiin sitä rahaa lainaan, jota ei ikinä maksettu. .Yhteydenpito loppui siihen kun loin kuvan, jossa olen menettänyt kaiken, olen ulosotossa ja asun yhteiskunnan tuilla surkeassa vuokra-asunnossa. Jotkut ihmiset luulee omien kuvitelmiensa perusteella minulla olevan satojentuhansien ulosottovelka 🤣🤣 Ne on vaan laskeneet yhteen 1+1 ja tehneet omia kuvitelmiaan. Ehkä niitä v..tuttais, jos tietäis mulla olevankin omaisuutta ihan tarpeeksi, eikä ikinä ole ollut senttiäkään ulosotossa. Antaa vaan olla kuvitelmissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan