Avomies sitten osti yhteistä ruokatiliä käyttäen kahvia ja tupakkaa
Loppukuun ruokarahoilla. Oma tilinsäkin on tyhjä. Nyt kuvittelee, että elätän häntä loppukuun. Mistä löytyy itse raha-asioistaan huolehtivia miehiä?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ois kannattanu sopia säännöt tilin käytöstä?
Ollaan sovittu, mutta kun aikuinen ei pärjää ilman kahvia ja tupakkaa, kun armeijassa 15 vuotta sitten ei saanut kahvia ja tupakkaa silloin kun halusi... ap
Meinasitte syödä 10 päivää kaffepaketin 7€ ja röökiaskin ?€ hinnalla... Halpaa kuin saippua.
Mitäpä jos ostat ruokaa vain itsellesi ja jos mies kysyy safkan perään, niin ehdotat että keittää kupin kahvia. Ei se muuten opi. Älkää lisääntykö.
En voisi edes kuvitella yhteistä tiliä jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Meinasitte syödä 10 päivää kaffepaketin 7€ ja röökiaskin ?€ hinnalla... Halpaa kuin saippua.
Mitäpä jos ostat ruokaa vain itsellesi ja jos mies kysyy safkan perään, niin ehdotat että keittää kupin kahvia. Ei se muuten opi. Älkää lisääntykö.
Osti tupakkaa 5 askia ja kahvia 3 pakettia, että pärjää palkkapäivään asti. Ap
Mullon tästä asti aikaa, muutama sentti mammonaa, mielin määrin kahvii ja tupakkaa🎶🎵 vai miten se meni...
Pois tuollaiset yhteiset ruokatilit, jos ei kerran käytä sitä niin kuin on sovittu. Etkä todellakaan elätä sitä loppukuuta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap tainnut määristä mitään puhua? Ja kyseli raha-asiansa hoitavien miesten perään. On taas valikoiva lukutaito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos ostat ruokaa vain itsellesi ja jos mies kysyy safkan perään, niin ehdotat että keittää kupin kahvia. Ei se muuten opi. Älkää lisääntykö.Eihän ap tainnut määristä mitään puhua? Ja kyseli raha-asiansa hoitavien miesten perään. On taas valikoiva lukutaito.
Minä olen raha-asiani hoitava mies, mutten halua kimppaan naisen kanssa, jonka rahat ovat loppu ennen kuunvaihdetta.
Säästäväinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos ostat ruokaa vain itsellesi ja jos mies kysyy safkan perään, niin ehdotat että keittää kupin kahvia. Ei se muuten opi. Älkää lisääntykö.Eihän ap tainnut määristä mitään puhua? Ja kyseli raha-asiansa hoitavien miesten perään. On taas valikoiva lukutaito.
Minä olen raha-asiani hoitava mies, mutten halua kimppaan naisen kanssa, jonka rahat ovat loppu ennen kuunvaihdetta.
Eihän ap:n rahat olekaan loppu, vaan hänen avomiehensä. Taas valikoivaa lukutaitoa.
Ehkä ois kannattanu sopia säännöt tilin käytöstä?