Meneekö sinulla maha sekaisin tai kertyykö ilmaa, jos heräät liian aikaisin?
Itellä vatsa menee ihan mukkelis makkelis, jos jää yöunet lyhyiksi.
Ihan joka kerta.
Kommentit (6)
Samoin. Olen aina miettinyt mistä se johtuu
Ei kokemusta. Johtuuko sitä, syön kevyen ilta palan aina kello 19 ?Iltapalani 1 anos, kaurapuuro ja valmistus mikrossa. Kun valmis se. päälle raejuustoa , panaani lohkoja.
Sama, aina jos on vaikkapa aikainen lento, oksettava olo jatkuu pitkälle päivään ja vessassa saa rampata. Olen tietoisesti järjestänyt elämäni niin että mun ei yleensä tarvitse herätä ennen klo 9.
Kyllä, on tavallista huonosti nukutun yön jälkeen. Kärsin samasta ja kyllä tuolle ihan todellinen syykin on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kokemusta. Johtuuko sitä, syön kevyen ilta palan aina kello 19 ?Iltapalani 1 anos, kaurapuuro ja valmistus mikrossa. Kun valmis se. päälle raejuustoa , panaani lohkoja.
Anteeksi, mutta oletko harkinnut peruskoulun käymistä? Perusopetusta on tarjolla myös aikuisille, voisit oppia kirjoittamaan.
Joo, mikähän tohon on selityksenä. Lapsena toi oli pahinta, kamalat mahakivut ja oksetus koulupäivinä. Nykyään olenkin oloneuvoksena ja moni vaiva on takanapäin. Muutenkin unettomuus vaivaa ja lyhyistä yöunista seuraa monin tavoin darrainen olo.