Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö sinulla maha sekaisin tai kertyykö ilmaa, jos heräät liian aikaisin?

Vierailija
21.06.2022 |

Itellä vatsa menee ihan mukkelis makkelis, jos jää yöunet lyhyiksi.

Ihan joka kerta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mikähän tohon on selityksenä. Lapsena toi oli pahinta, kamalat mahakivut ja oksetus koulupäivinä. Nykyään olenkin oloneuvoksena ja moni vaiva on takanapäin. Muutenkin unettomuus vaivaa ja lyhyistä yöunista seuraa monin tavoin darrainen olo.

Vierailija
2/6 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Olen aina miettinyt mistä se johtuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemusta. Johtuuko sitä, syön kevyen ilta palan aina kello 19 ?Iltapalani 1 anos, kaurapuuro ja valmistus mikrossa. Kun valmis se. päälle raejuustoa , panaani lohkoja.

Vierailija
4/6 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, aina jos on vaikkapa aikainen lento, oksettava olo jatkuu pitkälle päivään ja vessassa saa rampata. Olen tietoisesti järjestänyt elämäni niin että mun ei yleensä tarvitse herätä ennen klo 9.

Vierailija
5/6 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on tavallista huonosti nukutun yön jälkeen. Kärsin samasta ja kyllä tuolle ihan todellinen syykin on olemassa.

Vierailija
6/6 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kokemusta. Johtuuko sitä, syön kevyen ilta palan aina kello 19 ?Iltapalani 1 anos, kaurapuuro ja valmistus mikrossa. Kun valmis se. päälle raejuustoa , panaani lohkoja.

Anteeksi, mutta oletko harkinnut peruskoulun käymistä? Perusopetusta on tarjolla myös aikuisille, voisit oppia kirjoittamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän