Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahdanko koskaan löytää ikäistäni tai vähän nuorempaa naista, joka viehättäisi?

Vierailija
20.06.2022 |

Itse olen 36-vuotias, pelastusalalla päällystötehtävissä oleva insinööri. Koko elämäni olen elellyt yksin, en ole koskaan käynyt edes treffeillä. Kaikenlaisissa tapahtumissa yms on aika tylsähkö aina käydä, kun monilla muilla miehillä on nätti/viehättävä nainen matkassa ja itse pyörin siellä yksikseni.
En tosin käy festareilla enkä vastaavissa paikoissa, vaan enemmänkin jossain muunlaisissa tapahtumissa: urheilukisoissa (ei jääkiekko-otteluissa), lentonäytöksissä, kilpa-ammuntakisoissa ja vastaavissa.
Tinderissä iskee usein masennus, kun joka toisen profiilissa lukee: olethan yli 180 cm pitkä. Itse kun olen 175cm manlet.
Itsellänikin on tietenkin pari vaatimusta. Äly, lahjakkuus ja terveelliset elämäntavat viehättävät.
Elämänkoululaisuus ei niinkään. Yh-nainenkaan ei haittaisi, jos muuten on kouluja käynyt ja pitää terveydestään huolta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutteletko naapurin mummolle/papalle jos satutte samaan aikaan pihalle ym? Onko sinulla kavereita? Jutteletko mielelläsi naisten kanssa? Oletko onnellinen?

1. Tee elämästäsi mielenkiintoista esim aloita uusi harrastus jos ei ole entisiä.

2. Harjoittele ihmisten kanssa juttelua naapureiden ym kanssa. Jos juttelu sujuu muiden kanssa niin helpommin sitten myös lupaavan naisenkin kanssa.

3. Ole positiivinen ja juttele naisillekkin

4. Muista että pituutesi ei oikeasti määritä mahdollisuuttasi parisuhteeseen. Jos joku on niin pinnallinen että takertuu toisen pituuteen niin ei hän ole huippu materiaalia parisuhteeseenkaan. Riittää että löydät yhden naisen jonka kanssa päädyt yhteen, ei haittaa vaikka sata muuta olisi antanut pakit.

Tsemppiä ap! Toivon että vietät kivan kesän ja pääsisit kokeilemaan treffejä ym.

T. Naisinsinööri

Vierailija
2/3 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset