Huomenta, mitä aiot tänään tehdä?
Mä menen hammaslääkäriin, iik, ja sitten ajattelin pestä lattiat ja vaihtaa verhot. Ulkoilua myös, kaunis ilma.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä vaihtaa verhot?
Koska voin. Ja tulee raikkaampi huoneilma, kun välillä pesee verhot. Pesun yhteydessä se on sama vaihtaa samalla, kun kuitenkin joutuu uusiks ripustamaan. Mulla on parit eri verhot. Nyt on punaiset olleet joulusta saakka, ja ajattelin pestä ne ja samalla vaihtaa vaaleisiin valoisampiin verhoihin. Ap
Heräsin viideltä enkä saanut enää unta. Väsyttää.
Nukuin huonosti, joten väsyttää ja päätäkin särkee. No onneksi ei ole eläkeläisenä töitä, mutta kauppaan pitäisi raahautua. Ehkä kävelylenkki virkistää.
Loma alkoi eilen. Suursiivous alkaa tänään huone kerrallaan. Pitäisi käydä myös toimistolla/varastolla hakemassa käsineitä, kumihanskoja ja hengityssuojaimia valmiiksi, koska loma loppuu keskellä heinäkuun sulkua. Ja kaupastakin vois hakea pitemmän kaavan mukaan ruokaa ja juomaa.
Eka koneellinen pyykkiä pyörii jo ja pussillisen roskaa vein. Nyt kahvia kitusiin ja tuulihatut pakastimesta sulamaan. Tuulihatut on mun siivousherkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska voin. Ja tulee raikkaampi huoneilma, kun välillä pesee verhot. Pesun yhteydessä se on sama vaihtaa samalla, kun kuitenkin joutuu uusiks ripustamaan. Mulla on parit eri verhot. Nyt on punaiset olleet joulusta saakka, ja ajattelin pestä ne ja samalla vaihtaa vaaleisiin valoisampiin verhoihin. Ap
Mä vaihdan myös, mutta kesäksi tulee pimennysverhot. Siinä samalla saa hyvin pestyä ikkunat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinä vaihtamisessa se huono puoli, että ovat viikattuna ollessaan taipuilleet tiettyihin asentoihin niin verhot on silitettävä ennen ripustamista. Helpompi olis vaan pestä aiemmin olleet ja ripustaa ikkunaan. Siinähän ne kuivuu malliinsa.
Töitä. Ja pyydystää hiiren.
Herännyt viideltä hoitamaan sairasta koiraa. Tiskasin sitten ja tein päivän ruuat valmiiksi. Virittelin pari hiirenloukkua kun näköjään taas on mökissä luvaton alivuokralainen.
Kohta töihin parin kilometrin päähän. Ei oikein jaksaisi, kun kurkku vielä flunssan jäljiltä kipeä ja ääni painuksissa ja nuha.
Maata sohvalla. Nivusta särkee aivan helvetisti ja kävely ei ole vaihtoehto.
Eka lomapäivä. Huonosti nukuttu yö. Joskus konkun huoneen siivoaisi ja sitten ulkoilua. Kauppaan pitäisi mennä, mutta vihaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsuudessani eräs naapurin vanhapoika sai päähänsä pestä verhot.
Kun hän väänsi 1. verhoa kuivaksi, se katkesi.
Lähden tunnin päästä töihin ja töiden ohessa kuuntelen äänikirjaa. Kuuntelen tällä hetkellä Ursula Valan Kuoleman monet kasvot, totuus oikeuslääkärin työstä-kirjaa ja se on hyvin mielenkiintoinen.
Työpäivän jälkeen varmaan käväisen kaupassa ja kotona alan pakkailemaan lomalle lähtöä varten.
Ihan kiva päivä siis taas tiedossa. Jokainen päivä on kiva, tykkään arjesta, tykkään viikonlopuista ja tykkään lomista. N47
Sairastan koronaa toista kertaa. Eipä kai muuta tule tehtyä, kuin keskusteltua(provoiltua) täällä ja välillä katsoa youtubesta jotain. Ekan koronan sairastin maaliskuussa. Kolmesti on rokotettukin.
Vierailija kirjoitti:
Olipa köyhä kysymys.
Vaihdan esimerkiksi olohuoneeseen verhoja useinkin. Minulla on niitä useita ja verhoja vaihtamalla saa huoneeseen heti ihan erilaisen olotilan. Vaihdan verhojen lisäksi myös sohvatyynyjen tyynyliinat, sohvapöydän pöytäliinan ja tietenkin maton. Joskus myös vaihtelen isojen viherkasvien paikkoja ja ostan uusia kukkivia kukkia, joten huoneesta tulee ihan eri näköinen muutamassa minuutissa.
Vaihdan niitä, koska voin ja haluan. Perheen teinikin saattaa joskus tehdä sen ihan omaksi ja muiden iloksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Lähden tunnin päästä töihin ja töiden ohessa kuuntelen äänikirjaa. Kuuntelen tällä hetkellä Ursula Valan Kuoleman monet kasvot, totuus oikeuslääkärin työstä-kirjaa ja se on hyvin mielenkiintoinen.
Työpäivän jälkeen varmaan käväisen kaupassa ja kotona alan pakkailemaan lomalle lähtöä varten.
Ihan kiva päivä siis taas tiedossa. Jokainen päivä on kiva, tykkään arjesta, tykkään viikonlopuista ja tykkään lomista. N47
Minullakin tapana kuunnella äänikirjaa työnohessa. Vasta kuuntelin Richard Shepherdin Epäluonnolliset syyt -oikeuspatologin elämä ja monet kuolemat.
Töihin lähden kohta. Tulee tavallista lyhyempi päivä, mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Eka lomapäivä. Huonosti nukuttu yö. Joskus konkun huoneen siivoaisi ja sitten ulkoilua. Kauppaan pitäisi mennä, mutta vihaan sitä.
Kannattaisiko vaihtaa asenne myönteisemmäksi, niin elämä olisi paljon mukavampaa.
Minäkin nukuin huonosti, joten niinpä nousin jo todella ajoissa ja kävin koiran kanssa kävelemässä läheisen luontopolun. Näimme kolme peuraa ja pari jänistä, kuulimme käen kukkuvan ja satakielikin lauloi jossakin kauempana. Aamu oli siis todella kaunis. Kotiin tultuamme söimme aamupalan ja katsoin Discovery+:lta hömppää. Tänään on töissä iltavuoro.