Vauva puoli vuotta, ei vieläkään seksiä
Onko muita samassa tilanteessa olleita? Vauva on puolivuotias, täysimetän vielä ja mulla ei minkäänlaista kiinnostusta seksiin. Mies jo kyselee asiasta, mutta mua ei vaan huvita. Ei siis yhtään. En edes toisen mieliksi viitsi ryhtyä hommaan. Tiedän että estrogeenitaso on tosi matalalla. Muita samassa tilanteessa olleita? Helpottiko kun täysimetys loppui? Ekan lapsen jälkeen ei ollut tällaista ongelmaa.
Kommentit (48)
niin saat minulta nyt vinkin.
Kun saat vauvan seuraaville unille niin menet miestäsi takaapäin halaamaan ja vähän puristelemaan ja kehumaan seksikkääksi. Lasket hänen housunsa ja imuutat vähä aikaa... Sitten voit koittaa kiihottaa sitä omaakin mieltäsi siinä samalla. Jos ei oikeen inspaa homma niin hae sitä liukkaria ja kunnolla sitä ja annat miehesi työntyä sisääsi.
Onnea yritykseen! Kyllä se siitä.
Mies on mulle niinku kaveri. En vaan syty mistään yrityksistä ja suuteleminenkin tuntuu ihan naurettavalta pelleilyltä. Halataan kyllä ja annetaan suukkoja. Lähekkäin ollaan. Mutta se seksuaalisuus puuttuu mun puolelta kaikesta. En koe itseäni seksuaaliseksi olennoksi vain äidiksi ja mies on mulle kumppani, jonka kanssa pyöritetään tätä "perheprojektia". Mies ei ole mitenkään epämiellyttävä olemukseltaan, on suht hoikka ja urheilullinen, puhdas jne. Ei vaan kiinnosta seksi yhtään. Oiskohan jostain estrogeenivalmisteesta apua?
Mutta entä isä?! Ajatteletteko miehiänne yhtään?
omassa avioliitossani on ollut aikoja, jolloin kiinnostaa vähemmän tai enemmän - kuten joku aikaisemmin jo totesikin, olen minäkin huomannut, että riittää kun toista haluttaa ja saa ryhdytyksi puuhiin, niin kyllä se siitä alkaa sujua. Tietysti jos rakastelukertoja on noin tosi harvoin, niin riski on unohtaa koko homma. Siksi olen itse pitänyt huolta, ettei mahdottomia välejä pääsisi tulemaan - viikko ihan max! Synnytysten jälkeen hommaa helpottaa huomattavasti liukuvoiteiden käyttäminen. Itselläkin on kokemusta kipeästä alapäästä ja limakalvojen huonosta kunnosta ja pitkään sinnittelin "kehtaamatta" ostaa liukuvoidetta kunnes sain sen aikaiseksi ja se auttoikin huomattavasti. KUukautisten alkaminen on minulla helpottanut tilannetta limakalvojen suhteen. Pisin aika selibaattia synn.+rask. ajalla on 1. kerralla n.1kk, toisella pari viikkoa.
Toisen lapsen jälkeen halut palasivat lähes heti synnytyksen jälkeen.
Mut raskausaikana ja vauvojen syntymän jälkeen tosi vähäistä. Vähän niin kun miehen mieliksi mutta mua ei ole pahemmin huvittanut. Molemmat ovat nukkuneet todella huonosti, mies reissutöissä yms. että aika vähän on ees kotosalla ja olen itse tosi väsy kotitöistä ja lasten vaativuudesta.
Nyt kun kuopus on kohta kaksi eikä ole hormonaalista ehkäisyä niin olen oppinut huomaamaan ovulaation. Aikaisemmin on ollut pillerit eikä sitten ole sitä ollut. Silloin olen n.3 päivää tosi himokas;-). Muuten on halut vähän hukassa, eli taitaa mulla noi hormoonit tehdä paljon. Toki sitä seksiä pyrin harrastamaan muulloinkin kun on sopiva hetki ja se on kyllä ihan kivaa kun jaksaa vaan puuhaan ryhtyä. Tosin liian harvoin miehen mielestä kun meidän halut ei vaan kohtaa. Mulle riittäis varmaan se pari kertaa kuussa, miehelle pari kertaa päivässä...Tokan lapsen jälkeen ei ole ollut limakalvoista vaivaa kun ekan jälkeen olivat tosi kauan kuivat ja ohuet, oli kivuliasta vaikka laittoi aimo annoksen liukkariakin.
meillä ainakin miehestä huomaa heti, kun on seksiä liian vähän, se käy kiukkuiseksi kuin mikä jo viimeistään parin viikon jälkeen. Enkä itsekään jaksaisi mitään kuukausien taukoja. Meillä on viisi lasta, ja viikkoa kauempaa taukoa ei varmaan ole seksissä ollut.
mullakin on halut aika vähäiset. Mulla on hormonikierukka, imetys loppu, vauva yli vuoden. Ekasta lapsesta en tällaista muista. Muistaakseni piti heti päästä harrastelemaan..