Vauva puoli vuotta, ei vieläkään seksiä
Onko muita samassa tilanteessa olleita? Vauva on puolivuotias, täysimetän vielä ja mulla ei minkäänlaista kiinnostusta seksiin. Mies jo kyselee asiasta, mutta mua ei vaan huvita. Ei siis yhtään. En edes toisen mieliksi viitsi ryhtyä hommaan. Tiedän että estrogeenitaso on tosi matalalla. Muita samassa tilanteessa olleita? Helpottiko kun täysimetys loppui? Ekan lapsen jälkeen ei ollut tällaista ongelmaa.
Kommentit (48)
millaista elämää elät, millainen olet; ikä, koulutus, varallisuus? Ihan hyvällä kyselen, kun kiinnostaa millaiset naiset on niitä, jotka on aina valmiina seksiin ja tyydyttämään miehensä muitakin tarpeita?
44v., opistotason koulutus, varallisuus suurempi kuin miehelläni. meillä lapsi 11kk ja miehen ei ole tarvinnut puutteessa elää. me molemmat nautimme toistemme seurasta ja olemme muutenkin aktiivisia ihmisiä.
Ja koko ajan tekee vähempi mieli, sen niinkuin unohtaa. Miehelle yleensä käy päinvastoin, halut vaan suurenee ja alkaa tulla pakottava tarve ja sittenpä se jo järkikin sumentuu.
Meillä synnytyksen jälkeen tehtiin niin ronskisti että pyysin miestä laittamaan vain liukkaria todella reilusti ja tulemaan sisään vähän niin kuin "kylmiltään". Synnytyksestä oli siitä ollut noin 2 kuukautta. Jännitti ja pelotti mutta siitä se sitten lähti sujumaan. Hyvälle tuntui vaikka epparia kiristi ja vähän kirvelikin. Samaa taktiikkaa käytettiin aika monta kertaa ennenkuin tilanne alkoi normalisoitumaan. Tuolla tavoin mullakin halut heräsi. Pakko oli vain alkaa että siihen pääsi taas kiinni.
Nyt esikoisen syntymästä on jo 8 kk ja seksielämä on taas parempaa kuin vuosiin. Sanokaa mitä sanotte mutta mulla parani tunto ihan hemmetisti synnytyksen jälkeen ja orgasmit tulee helpommin.
Niin, noi oli ne mun kysymykset ja vastauksia tuli 29 ja niista 3 tai 4 vastaajaa oli siis ollut samantapaisessa tilanteessa. On se kumma kun av:lla jotain kysyy niin kaikilla on antaa neuvoja ja ohjeita vaikka ei mitään kokemusta asiasta. Kiitos kuitenkin niille, jotka vastasivat KYSYMYKSEEN!
Meillä on tosi samantapainen seksielämä ollut muutenkin kuin teillä ap, eli 2Xkk riitää useimmiten ihan ok. Kolmekin hyvässä kuussa. ;)
Me ollaan miehen kanssa aika samantahtisia tässä asiassa, eli kummallakaan ei ole kovin hirmuisia haluja. Just tossa puhuttiinkin asiasta, ja mies sanoi mielestäni täysin rehellisesti, että häntä "imetystauot" ei juurikaan haitanneet, ja jos välillä haittasivatkin, jaksoi silloinkin ymmärtää.
Läheisyyttä meillä toki oli seksitaukojenkin aikana, koska totta kai raskaus ja vauvanhoito yhdistää ja lisää hellyyttä. Kovin eroottista läheisyyttä ei kylläkään, koska jos mulla ei ole haluja, en voi edes ajatella mitään suuseksiä tms. Rakkautta sen sijaan ei ole puuttunut.
vastaan nyt kun ilmeisesti muilla täällä on pienistä lapsista ja synntyksistä huolimatta seksiä monta kertaa viikossa kesät talvet, yötä päivää.
eli meilllä oli ekan kerran seksiä kun vauva oli jotain 10 kk. vieläkin on aika hiljaista, mikä surettaa mua. johtuu kai meistä kummastakin, jotenkin ei olla päästy yhteiseen rytmiin.
mulla imettämisen loppuminen autto paljon, samoin kuin lapsen öiden osittainen rauhoittuminen. oli tosi helpottavaa huomata että alapää ei ole enää kuiva kun saharan autiomaa. olin jo vähän pelännyt että se kostuminen on loppunut kokonaan :/
eli en alkais kauheesti huolehtimaan. vaikka mua itseänikin ärsyttää nää jotka hokee, että voi olla seksiä vaikka ei niin kauheesti haluttaiskaan, niin voihan sitä tosiaan jossain vaiheessa koittaa. sitä varten on just se liukuvoide :)
mutta tosiaan en olis kauheen huolissani enkä kiirehtis turhia.
Piti vielä mainitsemani ;), että mä huomaan hormonien vaikutuksen haluihin yleensäkin tosi selvästi. Näin "normaaliaikanakin" mä oon ihan ehdottomasti halukkain kierron puolivälissä, jolloin meillä onkin aina eniten kanssakäymistä... Käyn suorastaan päälle. Toinen huippukohta on just ennen menkkoja. Että näin sitä ollaan hormonien vietävissä. (Mulla siis kuparikierukka eikä hormonaalista ehkäisyä.)
Nyt suljen sanaisen arkkuni ja toivotan onnea ja menestystä.
[ Sanokaa mitä sanotte mutta mulla parani tunto ihan hemmetisti synnytyksen jälkeen ja orgasmit tulee helpommin.
[/quote]
Nimenomaan silloin alkoi helpottaa, kun täysimetys loppui. Kun lapsi oli vuoden, tilanne oli jo ihan normaali.
"
Mitä se siis tarkoittaa? Ei yhdyntää, vai ei mitään hyväilyjä jne?
Meillä raskausajat olivat todella aktiivisia ja synnytyksen jälkeenkin pääsimme melko pian vauhtiin. Suuret, kivikovat rinnat olivat tietysti todella kiihottavat, joten ne toivat uutta lisämaustetta touhuun. Ymmärrän täysin, että kaikilla ei seksi ole mielessä, kun suloinen vauva tuhisee rinnassa kiinni, tai valvomisen takia on täysin väsynyt, mutta... Kehottaisin sinua kuitenkin ottamaan asteittain hyväilyjä jne mukaan, sillä mitä pisempi tauko, niin sitä vaikeampi on päästä taas vauhtiin.
"
ja kun pikkuhiljaa alkaa siihen touhuun, liukkareita mukaan niin kyllä se alkaa kiinnostaa. Mä olin aika pian , jo viikon päästä synnytyksestä halukas, johtukohan sitten hormoneista vai mistä. Halutti ihan hirveesti ja ihan yhdyntään asti mentii, varovasti ja liukkareitten kanssa, ja oli mahtava kokemus.
Sen kaiken kivun ja tuskan jälkeen oli taas mahtava alkaa sekstaileen ja tuntea sitä ihanaa tunnetta.
Olen itsestäni huomannut että kun alkaa vain sekstailla vaikkei niin mieli heti tekiskään niin siinä ne halut herää ja mitä useammin niin sitä enemmän mieli tekee.
Meillä on kyllä aina seksille löytynyt aika ja paikka, vaikka on jo useampi pieni jaloissa. Pikapanot on myös minusta ihan kivoja, en jaksa etes mitää tunnin sessioita.
Suosittelisin sinua jo kokeilemaan.. Alkakaa varovasti, hyväilette toisia ja kehutte toisia jne. Kyllä se siitä!
Olen 30v. opistoasteen koulutus, varallisuutta on hyvästi. Elän tasapainoista ja mukavaa elämää, olen tyytyväinen itseeni, mieheeni ja tämän hetkiseen elämäntilanteeseen. Meillä muutama lapsi jotka kaikki pieniä.
En koe että tyydyttäsin mieheni muitakin tarpeita, mitä nyt niillä tarkoitit? Mies ahkera kokki jne.
Mun mies ei ole etes mitenkää kauheen komea ja ylipainoakin on mutta rakastan häntä ja mielellään harrastan hänen kanssa seksiä vaikka joka päivä.
PAikka ja aika tosiaan aina löytyy jos molemmat haluaa.
millaista elämää elät, millainen olet; ikä, koulutus, varallisuus? Ihan hyvällä kyselen, kun kiinnostaa millaiset naiset on niitä, jotka on aina valmiina seksiin ja tyydyttämään miehensä muitakin tarpeita?
ihmiset kestätte noin kauan ilman seksiä?
Onko teillä paineita ettei seksi onnistu? Ettekö ole tyytyväisiä itseenne? Pelkäättekö ettei pimppi ole enää tiukka? Tai ettei mies ole enää tyytyväinen? Vai miksi te pihtaatte`? Kipuako pelkäätte?
Meille on sylky riittänyt ihan hyvin liukkariksi ja ne esileikit.
Mitä enemmän seksiä sitä enemmän sitä tekee mieli..
Siitä puheenollen, tulispa mies jo kotiin.. kylppärin ovi lukkoon ja ei muutakun touhuileen!
me ollaan oltu ilman seksiä jo 1v ja 2kk
miksi ihmeessä?
ihmiset kestätte noin kauan ilman seksiä?
Onko teillä paineita ettei seksi onnistu? Ettekö ole tyytyväisiä itseenne? Pelkäättekö ettei pimppi ole enää tiukka? Tai ettei mies ole enää tyytyväinen? Vai miksi te pihtaatte`? Kipuako pelkäätte?
Meille on sylky riittänyt ihan hyvin liukkariksi ja ne esileikit.
Mitä enemmän seksiä sitä enemmän sitä tekee mieli..
Siitä puheenollen, tulispa mies jo kotiin.. kylppärin ovi lukkoon ja ei muutakun touhuileen!
vastatkaa vielä kysymykseen: saatteko tyydytyksen. hoitaako mies esileikin huonosti vai mikä mättää?
mut ei vaan nappaa
Eli halaatte / hyväilette /suutelette ym.. Vai onko mitään läheisyyttä??
Kaikilla ei ole syntyjään samanlaista draivia. Kuinka vaikea sitä on tajuta?
Vauva on puoli vuotta ja haluan seksiä, mutta ei ole miestä kun en halua yhden yön juttuja. Älä ota paineita. Monilla on ihan varmaan tilanne tollanen.. =)
Luulin, että tossa oli kirjoitusvirhe ja tarkoitit viikossa, mutta ei! Tuntuu vähän oudolta, kun me harrastetaan ainakin viisi kertaa viikossa. Ja lisäksi ollaan halailemassa ja pussailemassa melkein koko ajan. Pitää tietysti ymmärtää, että kaikki ovat erilaisia. Ja nyt en tarkoittanut ettei teillä olisi usein hellyyttä, mutta toi seksin määrä! Oikeesti, harrasta seksiä miehesi kanssa ja varmasti innostut itsekin. Jos rakastat miestäsi, ajattelet häntä tässä asiassa.
oletko tuota vaihtoehtoa miettynyt?