Erektiovoide
Toimiiko? En ole kuullutkaan että tommostakin on, etsin netistä ihan tavan liukkaria ni tuli tämmönen vastaan. Miehellä 13cm ja itsekin myöntänyt että hänellä on pieni. Ei taida silti olla hyvä idea sellaista ehdottaa..paitsi eihän siitä miehellekkään muuta oo kun iloa mikäli toimii.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Toimi mun miehellä vaikka onkin 23cm minimuna. Mun rakastajallani paljon isompi.
Sullahan valtava toosa sit on.
Oletko törmännyt keinoon millä nainen voi saada paikkoja piukemmiksi, mikähän se mahtoi olla? Peniksen keskikoko taitaa olla suomessa aika lähelle miehesi penistä, se puolestaan tarkoittaa että penis on ihan normaali.
Täältä palstalta saa lukea joka harvasen päivä ettei se nautinto tule peniksellä, joten voit vallan hyvin unohtaa voiteen. Mies voisi päästö erektio-ongelmista vaihtamalla normaaleilla aivoilla varustettuun naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Täältä palstalta saa lukea joka harvasen päivä ettei se nautinto tule peniksellä, joten voit vallan hyvin unohtaa voiteen. Mies voisi päästö erektio-ongelmista vaihtamalla normaaleilla aivoilla varustettuun naiseen.
Meinasitkos työntää kalusi naisen aivoihin? Sulla ei ainakaan kovin isot aivot ole..
Vierailija kirjoitti:
Oletko törmännyt keinoon millä nainen voi saada paikkoja piukemmiksi, mikähän se mahtoi olla? Peniksen keskikoko taitaa olla suomessa aika lähelle miehesi penistä, se puolestaan tarkoittaa että penis on ihan normaali.
Ei lantionpohjalihastreenillä nyt senttejä värkki kiristy. Ja jos useilla on 15-18cm niin se nyt tekee aika paljon asiaa. Paksuudenkin kannalta. Gynekologi on todennut mun lantionpohjan lihakset hyviksi, eli niissä ei oo mitään vikaa.
Odotinkin millon eka katkera minimuna tulee vinkumaan.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se vaan tulee peniksellä. Naiset sen tietää eikä miehet. Ei se panetus lähde klittisorkulla vaikka hyvää tekeekin.
Toimi mun miehellä vaikka onkin 23cm minimuna. Mun rakastajallani paljon isompi.