Flippiphone ja näppäinpuhelimet?!?
Moni käyttää näitä eli siis flippi puhelinta tai näppäimellistä muuten vaan? Itse en näe mitää syytä näitä omistaa, jos olet siis ihan perus kadun tallaaja. Älypuhelimia saa jopa 50e, ja ne ovat oikeasti tehokkaita tietokoneita jotka mahtuvat taskuun. Ja sillä saa sitten korvattua erittäin monta laitetta, kun omistaa semmoista. Se on all in one. Ei enää mp3-soitinta, ei radiota, ei gps:ää, ei pöytätietokonetta, ei kameraa, ei nauhuria, ei matka dvdiksii, ei mitään näistä tarvitse enään.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
PÖYTÄTIETOKONE KUUNTELE MINUA. SIIS PÖYTÄKONEHULLU. HÄIVY HELVETTIIN TÄLTÄ PALSTALTA JA TARKOITAN SITÄ. POISTU JO TÄÄLTÄ.
EMME HALUA NÄHDÄ SINUA ENÄÄ TÄÄLLÄ. ET OLE TERVETULLUT. KUUNTELE JOSKUS AIKUISTA JA TEE MITEN SANOTAAN JA PYSY HELVETTI POISSA KUKAAN EI VÄLITÄ SINUSTA PÄTKÄÄKÄÄN.
Ole hiljaa hullu. Älä edes luule, että raivosi on lähelläkään minun raivoa. Olen paljon vihaisempi kuin olet koskaan ollut.
Olen raivon kuningas.
on todennäköistä että ap käyttää tietokonetta (kannettavaa tai pöytäkonetta) ja vain esittää että käyttää vain puhelinta.
Oon nettiriippuvainen joten mun on parempi käyttää kapulapuhelinta niin olenpahan offline edes silloin kun olen pois kotoa.
Käytän tätä näppäinpuhelinta sen takia vaan ettei tarvi koko ajan olla joku näyttö silmien edessä. Tämän hyvät puolet on se ettei se koukuta ja kun lähtee ulos niin ei tule ikinä näpräiltyä muutenkaa ihmisten seurassa jos vaan keskittyä ja olla läsnä ihmisten seurassa. On tässä yksinkertasen puhelimen omistuksessa hyviä hyötyjä. Myös ei enää tee mieli omistaa älypuhelinta eli voitin ns. addiktion.
Mutta ei kaikista ole älypuhelimesta luopumiseen. Itselle se oli yksi elämäni parhaimmista päätöksistä.
Eiköhän nämä ole jokaisen itse päätettävissä.
Käytän peruspuhelinta, jonka kalenteri on tärkeä apuväline. Älypuhelin laittaa kaiken googleen ja sitä en halua.
Tulispa vielä simpukkamallin peruspuhelimia. Kestää käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei kaikista ole älypuhelimesta luopumiseen. Itselle se oli yksi elämäni parhaimmista päätöksistä.
Mulla kans. Rauhoittui se suhina kummasti. Kyllä sitä kuvien ja linkkien vilinää tässä ajassa elävän ihmisen silmiin riittää ilman aivan yllin kyllin ilman että on älypuhelimen ruutu koko ajan kasvojen edessä.
PÖYTÄTIETOKONE KUUNTELE MINUA. SIIS PÖYTÄKONEHULLU. HÄIVY HELVETTIIN TÄLTÄ PALSTALTA JA TARKOITAN SITÄ. POISTU JO TÄÄLTÄ.
EMME HALUA NÄHDÄ SINUA ENÄÄ TÄÄLLÄ. ET OLE TERVETULLUT. KUUNTELE JOSKUS AIKUISTA JA TEE MITEN SANOTAAN JA PYSY HELVETTI POISSA KUKAAN EI VÄLITÄ SINUSTA PÄTKÄÄKÄÄN.