Mitä tiedät, minkä tietäminen on vähän noloa?
Minä tiedän aika hyvin Citymarkettimme vaatetarjonnan, koska käyn katsomassa sen säännöllisesti! Tosi noloa.
Entä te?
Kommentit (8)
Tiedän, että Paris Hiltonin chihuahua-koiran nimi oli Tinkerbell.
Sekin hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että Alan ja Derek Longmuir soittivat Bay City Rollersissa. En ilkeä tunnustaa Heavy-Rock veljilleni
Hävettää!
Minä tiedän, että lisäksi siinä olivat Les McKeown, Stuart "Woody" Wood ja Eric Faulkner. Ja että ainakin alkupään tuotannon tekijöinä olivat Bill Martin ja Phil Coulter.
Tiedän, että anaaliliukkareissa on eroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että Alan ja Derek Longmuir soittivat Bay City Rollersissa. En ilkeä tunnustaa Heavy-Rock veljilleni
Hävettää!Minä tiedän, että lisäksi siinä olivat Les McKeown, Stuart "Woody" Wood ja Eric Faulkner. Ja että ainakin alkupään tuotannon tekijöinä olivat Bill Martin ja Phil Coulter.
Eikö hävetä?
Ihan kaikki ruokatarjoukset. En oikein tajua miksi, koska en koskaan ostan niitä.
Tiedän, olen kuullut, jossain stadissa on joku pride kulkue joskus. Ja toiset raaha jopa kakaransa sinne. Saitairasta ja luonnotonta.
Ehkä se kuinka paljon tiedän kaikista ihan turhistakin julkisuuden henkilöistä. Toisaalta johtuu siitä että ihmismieli kiinnostaa niin paljon, olen tällainen oman elämänsä sosiaalipsykologi/kulttuurintutkija.
Hävettää!